Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
OBIECTIVUL POSTULUI:
- Administrarea in contabilitate a tuturor creantelor societatii;
- Operarea extraselor bancare in sistemul de gestiune ERP.
RESPONSABILITATI:
- Administreaza situatia la zi a tuturor creantelor societatii (confirmari de sold, incasari/plati, reglari fise sau balante analitice);
- Administrarea si inregistrarea in contabilitatea societatii a instrumentelor de plata primite de la clienti;
- Compensarea creantelor cu datoriile;
- Analiza si reevaluarea creantelor in valuta;
- Analiza creantelor neincasate in termen si constituirea ajustarilor pentru depreciere;
- Urmarirea ajustarilor pentru deprecierea creantelor si actualizarea lor;
- Intocmirea diverselor rapoarte contabile privind creantele societatii;
- Inregistrarea in contabilitatea societatii a tuturor incasarilor si platilor, conform extraselor bancare;
CERINTE:
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta practica necesara: minim 3 ani in contabilitate;
- Cunostinte obligatorii: legislatie in domeniu, contabilitate finaciara si de gestiune, operare calculator MS Office (Excel);
- Gandire analitica, atentie la detalii, capacitate de analiza logica si numerica, aptitudini de organizare, planificare;
- Limba engleza sau italiana
- Constituie avantaj cunoasterea unui sistem ERP.