Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
1) Răspunde de gestiunea contabila a produselor de natura stocurilor:
- Inregistrarea scriptica zilnica, cronologica si sistematica, a miscarilor de stocuri de natura: materie prima, produse semifinite, produse finite, deseuri, ambalaje;
- Inregistreaza in contabilitate si verifica documentele primare privind gestiunea produselor la terti (semifinite, produse finite, materie prima, piese schim, etc);
- Intocmeste registrul obiectelor de inventar si tine evidenta fisei obiectelor de inventar date in folosinta;
- Inregistreaza operatiunile care genereaza venituri sau cheltuieli privind stocurile pe centre de profit;
- Pregateste situatii si rapoarte solicitate de superiorii ierarhici;
2) Raspunde de contabilitatea clientilor:
-Inregistreaza facturile catre clienti in contabilitate pe centre de profit, verifica conditiile contractuale si urmareste scadentele;
-Intocmeste facturile de prestari servicii si scule aferente proiectelor in dezvoltare pentru clienti;
3) Raspunde de contabilitatea furnizorilor:
-Inregistrarea scriptica zilnica, cronologica si sistematica, a facturilor privind achizitia produselor de natura stocurilor;
-Inregistrarea scriptica zilnica, cronologica si sistematica, pe centre de cost a facturilor privind achizitiile de servicii si se asigura de respectarea legislatiei fiscale privind deductibilitatea;
-Pastreaza si arhiveaza documentele fiscale si se asigura ca toate facturile sunt intocmite conform legislatiei in vigoare si sunt in varianta originala;
4) Supravegheaza operatiunile privind gestiunea stocurilor si verifica documentele aferente:
-Controleaza respectarea legislatiei in vigoare privind fluxul fizic si scriptic al stocurilor (receptie, depozitare, consumuri etc);
-Gestioneaza si pastreaza documentele justificative legate de stocuri in sectorul sau de activitate;
-Raporteaza orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
-Participa la realizarea inventarului si efectueaza regularizarile necesare;
-Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc;
-Verifica si efectueaza regularizarile de inventar intre stocul faptic si cel scriptic, pentru produsele de natura stocurilor gestionate precum si toate corectiile necesare;
-Pregateste situatii necesare inchiderilor de luna si analizelor economico-financiare si le comunica partilor interesate in termenele definite;
-Gestioneaza Registrul nontransferurilor, urmareste respectarea termenelor legale si comunica potentialele riscuri privind depasirea termenelor;
-Verifica balantele stocurilor si se asigura ca soldurile corespund cu balanta contabila;
Cerinte:
- studii universitare economice;
- cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala;
- experienta pe o pozitie similara (minimum 1 an reprezinta avantaj);
- responsabilitate si acuratete;
- abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;
- abilitati de comunicare si relationare cu clientii;
- cunostinte de limba engleza si/ sau franceza;
- cunostinte de operare PC: Windows, Ms Office, Internet ( WinMentor – reprezinta avantaj).
Se ofera:
Pachet salarial atractiv
Prime in functie de performanta
Training-uri, cursuri de specialitate
Mediu de lucru placut
** Prin transmiterea cv-ului dvs. pentru aceasta pozitie sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul Leman Industrie Romania.
** Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii si vor ramane confidentiale. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteti de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul Leman Industrie. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, contactati Compania.