Economist | Contacbil

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rolul tau:  Cautam un Economist/Contabil pentru a se alatura echipei intr-o firma care ofera servicii de consultanta, contabilitate intr-o maniera dedicata, responsabila si profesionala.
Rolul tau este sa planifici, sa organizezi si realizezi contabilitatea persoanelor juridice din portofoliul de clienti. Obiectivul este gestionarea activitatii contabile de la inregistrarea documentelor pana la inchiderile contabile, intocmire balanta si bilant, declaratii fiscale; intocmire situatii de raportare financiara, verificari de conturi. Acest post are responsabilitatea de a oferi asistenta clientilor privind aspecte economice si fiscale. Asteptam sa ni se alature un coleg/a care sa fie orientat spre rezultate si spre client, sa urmareasca rezolvarea problemelor, sa fie deschis spre cooperare si ajutor interdepartamental, sa contribuie la identificare solutiilor in echipa, sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, atitudine pozitiva, amabilitate, disponibilitatea de invatare si dezvoltare.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic
  • Cunostinte in realizarea evidentelor contabile
  • Cunostinte de legislatie financiar-contabila
  • Cunostinte operare soft contabil (constituie avantaj experienta de lucru in aplicatii precum Ciel V7, Oracle, SAP, Navision, Soft1, Saga)
  • Cunostinte avansate de MS Office, utilizarea pachetului Office 365 (constituie avantaj)
  • Cunostinte de limba engleza (nivel avansat constituie avantaj)
  • Membru CECCAR sau alte calificari profesionale (constituie avantaj)

Experienta ta de munca: Minim 2 ani experienta pe un post similar

Job-ul tau:

  • Receptionarea si prelucrarea documentelor contabile in aplicatiile utilizate de companie
  • Gestionarea activitatii de contabilitate a clientilor [inchidere contabila (balanta, bilant), intocmire si inregistrare declaratii fiscale; intocmire situatii financiara; verificari conturi]
  • Asistenta clientilor privind aspecte economice si fiscale

Beneficii:

  • Pachet financiar constituit din salariu fix si tichete de masa, bonusuri de performanta / proiecte
  • Asigurare medicala, decontare transport
  • Acces in timp util la informatii privind noutatile legislative
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (participare la cursuri/workshop-uri de specialitate .)
  • Alte beneficii in functie de experienta in companie

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Finaco Cluj-Napoca, ofera servicii de consultanta, contabilitate, raportare, taxe, salarizare, administrare de personal intr-o maniera dedicata, responsabila si profesionala.

Asteptam CV-ul tau si te asiguram ca te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste, daca indeplinesti criteriile pentru acest post

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTEGRA HR SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTEGRA HR SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTEGRA HR SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?