Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Absolvent studii superioare economice;
Experienta in domeniul financiar - contabil – cel putin 2 ani;
Operare PC - Microsoft Office – nivel avansat;
Organizare si prioritizare;
Capacitate de analiza si sinteza;
Limba Engleza - nivel avansat, atat scris, cat si conversational.
Atitudine pro-activa, excelenta abilitati de organizare si comunicare;
Cunoștințe de operare ERP (SeniorERP – constituie avantaj)
Descrierea jobului
Evidenta si inregistrarea contabila zilnica a facturilor de achizitie de bunuri si servicii de la furnizori,
Evidenta si inregistrarea contabila a deconturilor de cheltuieli interne si externe,
Evidenta si inregistrarea politelor de asigurare,
Verificarea si evidenta cheltuielilor de protocol, a cheltuielilor cu deductibilitate limitata aferente parcului auto si alte cheltuieli nedeductibile;
Alocarea cheltuielilor inregistrate in contabilitate pe centre de cost si/sau profit;
Verificarea corectitudinii informatiilor jurnalului de cumparari cu facturile de achizitii de bunuri si servicii;
Intocmirea diverselor rapoarte si situatii financiar-contabile
Participarea la operatiunile de inventariere periodica si anuala ale companiei
Participarea la desfasurarea lucrarilor specifice activitatii de audit intern si extern, conform responsabilitatilor delegate in cadrul departamentului
Asigurarea respectarii dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea si inregistrarea documentelor specifice activităţii financiar contabile
Descrierea companiei
Leader de piata in domeniul importului si distributiei de produse medicinale si al aparaturii medicale de uz veterinar