Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rolul in companie
Asigura evidenta sintetica si analitica a furnizorilor de bunuri si servicii si verifica reflectarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a tranzactiilor cu acestia.
Responsabilitati
- Asigura evidenta sintetica si analitica a furnizorilor, verifica si urmareste contractele de achizitii;
- Inregistreaza documentele financiar-contabile aferente tranzactiilor cu furnizorii de servicii diverse;
- Urmareste intregul proces de leasing financiar si operational, inregistreaza toate operatiunile specifice acestuia (derulare contracte, facturi, reevaluari etc.);
- Urmareste si inregistreaza avansurile spre decontare acordate precum si justificarea acestora;
- Asigura evidenta referatelor primite pentru eliberarea produselor finite in scopuri de promovare;
- Asigura inregistrarea corecta si la zi a documentelor aferente intrarilor si iesilor de materiale promotionale;
- Verifica incadrarea corecta din punct de vedere contabil si fiscal a operatiunilor financiar contabile;
- Participa la inventarierea patrimoniului societatii in conformitate cu deciziile sefilor ierarhici;
- Participa la intocmirea documentelor si rapoartelor solicitate de catre auditorul financiar, unitati bancare, ANAF.
Cerinte
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie cu responsabilitati similare
- Studii superioare economice
- Cunostinte de operare word, excel, power point
- Cunostinte de operare in SAP (constituie avantaj)
- Permis de conducere categ B (constituie avantaj)
- Abilitati de comunicare
- Integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor
Competente tehnice
- Cunostinte economico-fiscale
- Cunostinte de analiza financiara (calcul indicatori financiari, analiza costuri, etc)
- Matematica financiara si statistica (proportii si raporturi, analiza variatiei, calculatia dobanzii, imprumuturi, etc)