Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Punct de lucru: Ghiroda 

Candidatul ideal:

-Persoana organizata si atenta la detalii, care executa sarcinile transmise cu autonomie, in baza cunostintelor dobandite

-Studii superioare

-Abilitati de comunicare si relationare

-Abilitati de analiza, gandire strategica

-Precizie si rapiditate in prelucrarea datelor si intocmirea documentelor

-Experienta minima 5 ani in domeniul financiar - contabil, cunostinte solide de fiscalitate si contabilitate

-Cunostinte SAP (constituie avantaj)

-Cunoastere limba engleza- nivel mediu/avansat

-Permis de conducere



Responsabilitatile sale:

-Operarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate si asigurarea corectitudinii inregistrarilor (facturi servicii, materii prime, bonuri de consum, deconturi, extrase de cont, diverse)

-Operarea platilor bancare, intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare

-Realizeaza  activitatea de inchidere de luna si an, in conformitate cu legislatia romaneasca,  tinand cont de datele limita

-Intocmeste si transmite declaratii periodice fiscal catre autoritatile fiscale, conform legislatiei relevante,  in termenele limita

Se ofera:

-Salariu motivant

-Transport

-Tichete de masa

-Bonusuri si prime in functie de performanta

-Activitati recreative 

-Trainig-uri platite de companie

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SOEHNER SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SOEHNER SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SOEHNER SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?