Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROFILUL CANDIDATULUI:
- studii superioare de specialitate (financiar – contabile);
- experiență de minim 3-5 ani în contabilitate;
- cunoștințe bune de operare PC, MS Office (Word, Excel);
- persoană responsabilă, dinamică, sociabilă, atentă la detalii;
- bune abilități de comunicare și lucru în echipă.
Sunt considerate avantaje:
- cunoaște limba engleză sau germană – nivel mediu;
RESPONSABILITĂȚI / BENEFICII:
Responsabilități:
- gestionarea unui portofoliu de clienți (contabilitate, salarizare);
- înregistrează în programul de contabilitate facturile de servicii de la furnizori și documentele bancare;
- ține evidența operațiunilor cu numerar desfășurate de societate;
- întocmește deconturile de cheltuieli și le înregistrează în programul de contabilitate;
- întocmește dosarele de personal si statele lunare de plata a salariilor;
- întocmește jurnalele de TVA;
- întocmește declarații fiscale și bilanțuri;
- întocmește diverse rapoarte necesare conducerii societății;
Beneficii:
- salariu motivant, mediu de lucru plăcut și liniștit, colectiv tânăr, birou în zona centrală a Timiș
Toate candidaturile vor fi tratate strict confidențial.
DESCRIEREA COMPANIEI:
Suntem o companie cu peste 10 ani de experiență în activitatea de contabilitate, consultanță fiscală și audit financiar, o companie dinamică, în plină expansiune.