Economist Junior

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie de lichidare sau reorganizare judiciară și consultanță pentru restructurarea afacerii și reorganizare, o firmă de încredere cu un impresionant portofoliu de clienți.

Societatea oferă o gamă largă de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolvență, asistență juridică, recuperări creanțe, analiză financiară, fiscalitate, evaluare și management de criză.

Succesul firmei se datorează valorilor etice pe care este construită compania și echipei de profesioniști, asociații, angajații și colaboratorii societății, membri recunoscuți afiliați la diverse organizații profesionale naționale și internaționale precum Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din România (UNPIR), Asociația Națională a Evaluatorilor din România ( ANEVAR / UNEAR), Baroul București sau Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR).

Căutăm Economist Junior pentru București.

Scopul principal al postului este să acorde suport economic de specialitate pentru o gamă variată de proiecte de insolvență sau consultanță . Este un post frumos, variat, provocator și interesant.

Educație și experiență

  • Studii superioare în domeniul economic (și informatică de gestiune)
  • Experiență de 1-3 ani în domeniul economic (audit, consultanta)
  • Constituie avantaj: cunoștințe în domeniul contabilității, cunoștințe generale cu privire la domeniul juridic, în special Legea Insolvenței

Alte cerințe
  • Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
  • Cunoștințe limbă Engleză (avantaj)
  • Promptitudine, atenție la detalii
  • Abilități de organizare și planificare
  • Capacitate de comunicare și relaționare

Personalitate
  • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
  • Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
  • Autonomie și inițiativă împreună cu disciplină pentru a obține rezultate pozitive
  • Orientare spre acțiune și flexibilitate

Descrierea jobului

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

  • Verificarea documentelor contabile în programele de evidență contabilă
  • Acordarea de asistență în probleme contabile/economice diverse
  • Analize
  • Întocmirea de rapoarte și situații specifice activității
  • Oferă celorlalți angajați suport în desfășurarea procedurilor specifice insolvenței din punct de vedere economic
Ofertă
  • Companie respectată pe segmentul său de activitate
  • Mediu de lucru profesional și cordial, o echipă tânără și dinamică de practicieni în insolvență
  • Locație centrală, accesibilă (metrou 5 min), bine conectată la mijloace de transport
  • Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzină
  • Pachet salarial competitiv
  • Tichete de masă
  • Sistem de bonusare a performanțelor
Companie locală cu tradiție, clienți importanți, proiecte frumoase, atmosferă de familie!

Descrierea companiei

Servicii de Consultanță HR

Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!

Sourcing, Recrutare și Atragerea Candidaților

Retenție și Securizarea Talentelor

Motivare și Engagement

academiadehr.ro

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Academia de HR pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Academia de HR locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?