Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

header4x

Ce este nevoie sa faci:

  • Intocmesti platile catre furnizorii societatii prin platforma bancara pusa la dispozitie
  • Inregistrezi in sitemul ERP al societatii incasarile de la clienti
  • Intocmesti si trimiti raportari specifice clientilor si societatilor din grup
  • Oferi suport colegilor din departament prin inregistrarea de operatiuni curente aferente furnizorilor, bancilor, etc

Ce  dorim sa gasim:

Cunostinte avansate de operare PC (experienta in lucrul cu functiile Excel)

Studii superioare in domeniul economic

Experiența de minim 1 an in domeniu

Buna cunoastere a limbii engleze

O persoana organizata, orientata spre rezolvarea problemelor, atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare si orientare spre echipa.

Ce oferim:

Salariu atractiv & beneficii;

Tichete de masa in valoare de 15 lei;

Al 13-lea salariu;

Bonus anual de pana la 1200 lei brut acordat in functie de performantele companiei;

Bonus de recomandare a unui coleg;

Asigurare medicala pentru tine si familia ta;

Transport asigurat din Timisoara si Dumbravita;

Program flexibil;

Posibilitati de dezvoltare profesionala (cursuri si specializari);

Pachet de discount pentru activitati sportive & wellness ;

Team buildings & evenimente.

Contractul de munca se incheie pe perioada determinata, de 1 an.

5e31a23a62f76

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hamilton Central Europe SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hamilton Central Europe SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hamilton Central Europe SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?