Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Locatia: ORADEA
Tipul ofertei: full-time
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate - avantaj);
- Cunoştinţe solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (ASISria - constituie un avantaj);
- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil si fiscala;
- Abilitatea de a lucra in conditii de stres, cu termene limita;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa;
- Limba engleza nivel conversational;
- Permis conducere cat. B
- Cunoasterea limbii germane constituie avantaj.
Responsabilitati:
- Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- Gestionarea şi inregistrarea documentelor contabile: facturi furnizori/clienti, plati, extrase cont, rapoarte financiare;
- Organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Gestionarea instrumentelor de plata primite de la client;
- Notificarea clientilor privind efectuarea platilor la datele scadente, precum si urmarirea si inregistrarea incasarilor;
- Asigura suport la elaborare si verificare jurnale vanzari/cumparari in vederea intocmirii declaratiilor obligatiilor fiscale
- Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- Intocmirea de rapoarte specifice;
- Aplicarea corespunzatoare a reglementarilor contabile in vigoare.
Oferim:
- Pachet salarial corespunzator;
- Sansa de a face parte dintr-un colectiv tanar, dinamic si profesionist.