Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI PRINCIPALE
- Asigura platile bancii, in baza documentatiei corespunzatoare (facturi, memo, etc.) in concordanta cu prevederile contractelor semnate cu furnizorii de bunuri si servicii
- Asigura inregistrarea pe cheltuieli si decontarea avansurilor cash pentru angajati in concordanta cu procedurile interne
- Asigura inregistrarea in conturile de regularizare pentru o corecta imagine a inregistrarilor in Bilantul contabil si in Contul de Profit si Pierdere ( cheltuilei inregistrate in avans, cheltuieli de platit, venituri de primit, venituri inregistrate in avans, debitori, creditori, etc.) in concordanta cu procedurile interne
- Asigura intocmirea declaratiilor fiscale catre autoritatea fiscala si monitorizeaza aspectele privind taxele in concordanta cu legislatia fiscala si executa platile taxelor solicitate
- Asigura intocmirea raportarilor financiare catre autoritatea fiscala in concordanta cu legislatia in vigoare
- Asigura inregistrarea mijloacelor fixe in evidentele bancii
- Asigura inregistrarea politelor de asigurare in evidentele bancii
- Asigura inregistrarea contractelor de leasing in evidentele bancii
- Asigura evidenta cheltuielor nedeductibile
- Asigura emiterea de facturi in numele bancii
- Reprezinta Banca in Comitetul de Fiscalitate in cadrul ARB
- Ia parte la verificarea mijloacelor fixe in cadrul inventarului anual
- Asigura intocmirea, modificarea si updatarea procedurilor departamentului
CERINTE
- Competente avansate pe calculator
- Absolvent de facultate in domeniul economic
- Atentie la detalii
- Capabilitatea de a lucra sub stres
- Nivel mediu engleza
- Spirit de echipa
- Competente de comunicare si colaborare