Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te dezvolti atat profesional cat si personal, aplica pentru acest job si poti fi alaturi de noi!
Atributii:
Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
Concepe si posteaza anunturile de recrutare
Selecteaza candidatii pe baza cv-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului
Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor
Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor
Gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor
Intocmeste si centralizeaza documente legate de activitatea de personal
Alte activitati specifice departamentului.
Cerinte:
Studii superioare economice
Capacitate de analiza si sinteza
Abilitati de comunicare si lucru in echipa
Persoana responsabila, organizata
Cunostinte operare PC
Oferta:
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru motivant, competitiv.