Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- calculeaza drepturile salariale ale angajatilor conform legislatiei ;
- intocmeste statele de plata si efectueaza plata lunara a drepturilor salariale;
- urmareste realizarea bugetului de venituri cheltuieli;
- intoecmeste foermele de angajare in conformitate cu legislatia in vigoare;
- introduce in baza de date contractele de munca ale angajatilor;
- tine la zi evidenta concediilor de odihna,concedii medicale,concedii fara plata,absente nemotivate;
- tine evidenta la zi a abonamentelor conform procedurii;
- elibereaza adeverinte si alte acte doveditoare ale calitatii de salariat cu contract de munc, solicitate de angajat sau de diverse institutii;
- actualizeaza baza de date a salariatilor cu orice modificare produsa la contractual individual de munca in conformitate cu legislatia in vigoare;
-asigura si raspunde de intocmirea tuturor documentelor ,de evidenta tehnico-operative a situatiilor,informatiilor specific activitatii desfasurate.
Cerinte:
- studii superioare de specialitate;
- experienta minim 3 ani pe o pozitie similara;
- cunostinte operare PC (,excel), softuri contabilitate (Charisma,Saga, etc.)