Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- studii economice finalizate;
- cunoștințe minime de contabilitate;
- experiența in domeniul economic de minim 2 ani;
- cunoștințe bune limba engleza;
- cunoștințe de MS Office (Word, Excel);
- domiciliul in Satu Mare sau in apropiere (sau disponibilitate pentru deplasare/relocare);
- persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii;
- atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitate;
Descrierea jobului:
- Verifica si contabilizeza facturile de la terți;
- Urmărește sa se facă plata in termen a produselor si serviciilor procurate prin terți;
- Contabilizează facturile emise pentru clienți;
- Urmărește situația încasărilor lucrărilor efectuate;
- Verifica corectitudinea din punct de vedere contabil si fiscal a întocmirii documentelor contabile primite si emise;
- Activități de gestiune si stocuri;
- Administrare primara personal (pontaje muncitori);
- Pregateste contractele de prestari servicii; verifica si urmareste contractele cu prestatorii;
- Pregateste sumele neinregistrate pentru delimitari;
- Mentine relatiile cu furnizorii si clientii Companiei;
- Activitati administrative si de arhivare;
- Intocmeste rapoarte si situatii solicitate de management; comunica cu superiorii privind activitatea prestata.
Descrierea companiei
TEAMS WORK.
STRABAG SE este un concern european lider în domeniul tehnologiei construcţiilor, lider in inovatie şi si puternic din punct de vedere financiar. Serviciile pe care le ofera acopera toate ariile din domeniul constructiilor, de la proiectare la planificare, de la constructii la servicii pentru proprietati, de la intretinere pana la demolare.
STRABAG creeaza valoare adaugata pentru clientii sai prin intermediul firmelor din grup cu diferite specializari, ofera servicii variate si isi asuma toata responsabilitatea pentru acestea.