Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul financiar-contabil
- Minimum 5 ani experienta in domeniul contabil
- Abilitati in utilizarea calculatorului: Microsoft Office, programe de contabilitate (preferabil SAGA)
- Bune abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii
- Capacitate de a prioritiza sarcinile de lucru
- Reponsabilitate, seriozitate si rabdare
- Capacitate de adaptare la situatii noi
- Dorinta de a invata lucruri noi.
Responsabilitati:
- Intocmirea documentelor de contabilitate primara
- Contabilitate primara zilnic: registru de casa, deconturi cheltuieli, dispozitii de plata si incasare, fise clienti-furnizori, registrele intrari-iesiri, fise obiecte de inventar si bonuri de consum, registre jurnal etc.
- Contabilitate primara lunar: situatia soldului la sfarsit de luna pe clienti si furnizori, centralizator diurna, balanta de verificare etc.
- Intocmire si depunere declaratii
- Gestiune: receptii, facturi, avize, verificarea inventarelor, stocul la sfarsit de luna pe magazia de marfuri, situatia vanzarilor lunare pe societate
- Evidenta livrarilor catre clienti
- Evidenta facturilor si documentelor de plata si urmarirea incasarilor
- Relatii cu banca si inregistrare extrase de cont
- Intocmire contracte de munca, adeverinte personal, decizii, acte aditionale, inregistrare si modificari in Revisal etc.
- Intocmire situatii solicitate de management
- Arhivare documente
- Actualizare baza de date documente.
Beneficii:
- salariu motivant negociat in functie de nivelul de cunostinte
- bonuri de masa
- mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica
- program de lucru: 08:00-16:30 (30 minute pauza de masa).