Cerinte:
-Studii superioare in domeniul financiar-contabil
-Minimum 2 ani experienta in contabilitate primara
-Abilitati in utilizarea calculatorului: Microsoft Office, programe de contabilitate (SAGA)
-Bune abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii
-capacitate de a prioritiza sarcinile de lucru
-reponsabilitate, seriozitate si rabdare
-capacitate de adaptare la situatii noi
-dorinta de a invata lucruri noi
- engleza- nivel mediu
Responsabilitati:
- Intocmirea documentelor de contabilitate primara
-Contabilitate primara zilnic: registru de casa, deconturi cheltuieli, dispozitii de plata si incasare, fise clienti-furnizori, registrele intrari-iesiri, fise obiecte de inventar si bonuri de consum, registre jurnal etc.
-Contabilitate primara lunar: situatia soldului la sfarsit de luna pe clienti si furnizori, centralizator diurna, tichete de masa,balanta de verificare
-Gestiune: receptii, facturi, avize, verificarea inventarelor, stocul la sfarsit de luna pe magazia de marfuri, situatia vanzarilor lunare pe societate,
-Evidenta livrarilor catre clienti,
-Evidenta facturilor si documentelor de plata si urmarirea incasarilor,
-Relatii cu banca si inregistrare extrase de cont
-intocmire contracte de munca, adeverinte personal, decizii, acte aditionale, inregistrare si modificari in Revisal etc.
-intocmire situatii solicitate de management
-arhivare documente
-actualizare baza de date documente.
Beneficii:
-Salariu negociat in functie de nivelul de cunostinte + evaluari din 6 in 6 luni.
- bonuri de masa
-asigurare privata de sanatate
- mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica.