Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- studii superioare de specialitate;
- experienţă financiar contabilă;
- cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
- interpretare pertinentă a sarcinilor şi a dispoziţiilor legale în vigoare;
- cunoştinte temeinice de MS Office;
- cunoaşterea programului D Soft constituie avantaj
- flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor primite;
- capacitate de lucru în echipă, atenţie la detalii, organizare, responsabilitate, rezistenţă la stres
Descrierea jobului
- Înregistrează documentele financiar contabile primare (facturi clienţi, facturi furnizori, registrul de casă, extrase de bancă, deconturi angajaţi) conform legislaţiei în vigoare;
- Verifică conform legislaţiei în vigoare exactitatea datelor înscrise în documentele financiar contabile;
- Efectuează punctaje cu clienţii şi furnizorii societăţii;
- Efectuează arhivarea documentelor financiar contabile;
- Urmăreşte contractele încheiate cu partenerii societăţii (clienţi, furnizori) şi respectă prevederile contractuale din punct de vedere financiar-contabil;
- Efectuează verificări de sfârşit de lună;
- Furnizează rapoarte specifice, periodice sau excepţionale la solicitarea şefului de departament şi al conducerii.