Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Înregistrarea corectă, completă şi la timp a tuturor operaţiunilor financiar-contabile în soft-ul de contabilitate (contabilitatea operaţiunilor de capital, imobilizărilor, stocurilor, terţilor, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor, rezultatelor, angajamentelor şi contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţa în vigoare);
- Declaratii, balanta;
- Verifică şi răspunde de corectitudinea înregistrărilor contabile;
- Întocmirea diverselor situatii / rapoarte solicitate;
- Reconcilieri cu clienții / furnizorii;
- Întocmirea şi arhivarea tuturor documentelor justificative şi a registrelor contabile conform cu legislaţia în vigoare;
- Evidență multifirme.
Cunoştinte şi aptitudini:
- Studii superioare de profil (economice) absolvite;
- Cunoştinţe aprofundate de contabilitate şi fiscalitate;
- Cunoştinte foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, etc.) şi cunoştinte de informatică (lucrul cu bazele de date);
- Cunoasterea programului ERP reprezinta un avantaj;
- Persoană ordonată şi responsabilă, având o gândire analitică;
- Abilitatea de a lucra cu termene limită;
- Putere de decizie şi asumarea responsabilităţilor;
- Persoană cu simţ practic de rezolvare al problemelor, promptă.
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- Mediu de lucru plăcut;
- Tichete de masa