Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati principale:

  • Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul informatic
  • Operarea in sistemul informatic a extraselor bancare (in lei si valuta) si verificarea acestora la fiecare sfarsit de luna
  • Verificarea jurnalului de cumparari, vanzari, verificarea conturilor, stocurilor
  • Intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale conform legislatiei in vigoare
  • Asigurarea verificarii gestiunii la sfarsitul fiecarei luni
  • Intocmirea balantelor si bilantului
  • Intocmirea de rapoarte si situatii la cererea superiorului ierarhic si a auditorilor
  • Sustinerea activitatilor de arhivare a documentelor financiar-contabile

Cerinte:

Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice

Experienta – minim 3 ani in postul de Economist

Cunostinte:

  • Cunoasterea legislatiei din domeniu si a documentelor financiar-contabile
  • Cunoasterea programului/soft-ului ASIS constituie avantaj
  • Cunostinte de operare PC (MS Office)

Abilitati:

  • Atentie la detalii, acuratete si meticulozitate
  • Bune abilitati de organizare, planificare si gestionare a resurselor
  • Orientare spre rezultate
  • Abilitatea de a lucra cu termene limita si de a rezolva probleme
  • Abilitatea de a actiona si opera independent
  • Abilitatea de abordare structurata a sarcinilor
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Casa Textilelor SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Casa Textilelor SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Casa Textilelor SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?