Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea job-ului:

Atributii principale:

-Controleaza ca politica contabila sa fie respectata si nu numai atat, ca documentele contabile sa fie inregistrate corect prin diverse metode si chei de verificare;

-Intocmirea declaratiilor de mediu si intracomunitare si a diverselor raportari statistice;

-Controlul inventarului;

-Controlul facturilor de achizitii intracomunitare si DVI-uri inregistrate in sistemul informatic pe aria achizitii.

Atributii zilnice

-Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor privind deconturi in valuta;

-Verificare si contabilizare DVI-uri si achizitii intracomunitare furnizori externi.

Atributii periodice

-Valorizare gestiuni materii prime si materiale, contabilizare si verificare solduri cu balanta de verificare-lunar;

-Valorizare gestiuni produse finite, contabilizare si verificare solduri cu balanta de verificare - lunar;

-Reevaluare solduri in valuta si verificare solduri in valuta reevaluate in lei cu balanta in  valuta*curs-lunar;

-Export in excel inregistrari din programul informatic si prelucrare diverse informatii necesare pentru raportarea catre grup;

-Defalcare facturi si inregistrarea lor pe centre de cost; detaliile se prelucreaza in excel anterior inregistrarii lor, din baza de date primita de la furnizor;

-Inregistrare bonusuri primite de la furnizori pe articole - lunar;

-Calcul accize intracomunitare de plata - ocazional;

-Inregistrarea diferentelor la inventar (plusuri, minusuri) in baza proceselor verbale aprobate -periodic;

-Intocmire diverse situatii lunare, trimestriale, anuale pentru statistica;

-Intocmire declaratie 390 - lunar;

-Participare la actiunea de inventariere a patrimoniului societatii si intocmirea procesului verbal de inventariere - periodic;

-Participare la actiunea de audit prin pregatirea documentelor supuse auditarii si intocmirea de diverse rapoarte, situatii si furnizeaza informatii pentru actiunea de audit financiar - anual;

-Monitorizarea noutatilor legislative legate de Codul Fiscal si Codul de Procedura, pregatire note informative cu privire la acestea impreuna cu contabilul sef.

 

Cerinte:

- Studii superioare economice;

- Cunostinte solide operare calculator;

- Excel nivel avansat;

- Experienta in domeniu 3-5 ani;

- Cunostinte limba engleza constituie avantaj.

Ca parte a procesului de recrutare și selecție, Parmalat România colectează și prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nrprivind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Prin acest document, Parmalat România informează persoanele vizate, ale căror date sunt colectate, asupra faptului ca sunt utilizate aceste date pentru: Identificarea competențelor profesionale care corespund cerințelor postului si demararea procesului de angajare, pentru candidații care trec de etapa recrutării.

Mai multe detalii despre Politica privind utilizarea datelor personale

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Parmalat Romania SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Parmalat Romania SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Parmalat Romania SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?