Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe:
- Studii superioare in profil economic;
- Experiență în activitate de contabilitate;
- Cunoștințele de operare soft contabilitate- Microsoft Dynamics Business Central on Premises și NAV sau SAP - reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe pachet MS Office;
- Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabila, fiscalitate si contabilitate de gestiune;
- Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenului limită și de organizare a locului de muncă.
Responsabilități:
- Completeaza lunar cash flow incasari-plati previzionat;
- Intocmeste lunar raport de stocuri departament;
- Intocmeste trimestrial raport asigurator;
- Intocmeste raport saptamanal Creante-Datorii si cifra de afaceri realizata vs previzionata;
- Intocmeste listele cu propuneri de plăți către furnizori;
- Verifica saptamanal clientii intarziati si le trimite atentionari sau notificari la cererea agentilor;
- Tine evidenta contractelor si a garantilor de buna executie acordate;
- Efectuarea de situatii si rapoarte solicitate de catre directorul departamentului sau directorul economic;
- Intocmeste BVC previzionat (Buget de Venituri și Cheltuieli) la sfarsitul anului pentru anul urmator;
- Verifica trimestrial corectitudinea inregistrarii cheltuielilor si veniturilor alocate pe departament, pe centri de cost, proiecte;
- Intocmeste bonuri de consum lunar;
- Emite facturi, avize și procese verbale către clienți.