Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințe:

  • Studii superioare in profil economic;
  • Experiență în activitate de contabilitate;
  • Cunoștințele de operare soft contabilitate- Microsoft Dynamics Business Central on Premises și NAV sau SAP - reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe pachet MS Office;
  • Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabila, fiscalitate si contabilitate de gestiune;
  • Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenului limită și de organizare a locului de muncă.

Responsabilități:

  • Completeaza lunar cash flow incasari-plati previzionat;
  • Intocmeste lunar raport de stocuri departament;
  • Intocmeste trimestrial raport asigurator;
  • Intocmeste raport saptamanal Creante-Datorii si cifra de afaceri realizata vs previzionata;
  • Intocmeste listele cu propuneri de plăți către furnizori;
  • Verifica saptamanal clientii intarziati si le trimite atentionari sau notificari la cererea agentilor;
  • Tine evidenta contractelor si a garantilor de buna executie acordate;
  • Efectuarea de situatii si rapoarte solicitate de catre directorul departamentului sau directorul economic;
  • Intocmeste BVC previzionat (Buget de Venituri și Cheltuieli) la sfarsitul anului pentru anul urmator;
  • Verifica trimestrial corectitudinea inregistrarii cheltuielilor si veniturilor alocate pe departament, pe centri de cost, proiecte;
  • Intocmeste bonuri de consum lunar;
  • Emite facturi, avize și procese verbale către clienți.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INOVECO S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INOVECO S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INOVECO S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?