Editor Outreach Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare



Avem

misiunea de a face știința deschisă, astfel încât toată lumea să poată trăi o viață sănătoasă pe o planetă sănătoasă .

Suntem unul dintre cei mai mari și mai citați editori la nivel global. Până în prezent, cele 200.000 de articole de cercetare disponibile gratuit au primit peste 1 miliard de vizualizări și descărcări și 2 milioane de citări. Jurnalele noastre acoperă știință, sănătate, științe umaniste și științe sociale, inginerie și sustenabilitate. Și continuăm să ne extindem în noi discipline academice, astfel încât mai mulți cercetători să poată publica accesul liber.

Fii parte din revoluția editorială și ajută-ne să transformăm modul în care cercetarea este publicată, evaluată și comunicată lumii.

Rolul

Căutăm un profesionist motivat și orientat către țintă pentru rolul de Editor Outreach Manager. Acest rol oferă o oportunitate excelentă de a face parte din planul nostru de creștere și va fi esențial în îndeplinirea misiunii noastre de a face știința deschisă.

Veți fi responsabil pentru asigurarea succesului strategiei noastre de informare a editorilor, recrutând editori de înaltă calitate pentru poziții editoriale din seria de jurnalele Frontiers. Veți contribui la dezvoltarea de noi strategii, inclusiv profilarea experților academicieni și comunicarea eficientă cu editorii. De asemenea, veți recruta, instrui și veți avea grijă de dezvoltarea unei echipe de specialiști în domeniul editorilor din cadrul departamentului de dezvoltare editorială.

Responsabilități cheie
  • Promovați recrutarea editorilor de înaltă calitate și răspundeți pentru îndeplinirea țintelor și obiectivelor de extindere ale comitetelor editoriale.
  • Raportarea corectă a progresului în recrutarea editorilor la obiective, semnalarea în timp util a problemelor și identificarea acțiunilor pentru rezolvarea acestora
  • Sprijiniți șeful de program în evaluarea volumului de muncă în cadrul echipei de informare a editorului și alocați resursele în mod eficient
  • Faceți recomandări pentru optimizarea proceselor interne pentru a asigura eficiența și productivitatea echipei
  • Colaborează cu departamentele interne pentru a asigura eficiența și scalabilitatea operațiunilor de recrutare a editorilor
  • Conduceți o echipă de difuzare a editorilor, responsabilă de performanța generală a echipei de difuzare a editorilor, de recrutarea și formarea de noi membri ai echipei și de dezvoltarea continuă a acestora.

Cerințe
  • Experiență demonstrată în managementul oamenilor
  • Orientat spre țintă și concentrat pe afaceri
  • Abilități excelente de comunicare în limba engleză scris și vorbit
  • Colaborativ și profesionist
  • Proactiv, orientat spre soluție
  • Aptitudinea de a digera cantități mari de informații și de a reacționa eficient la situații urgente
  • Abilitatea de a lucra independent, de a fi foarte organizat și de a respecta termenele limită
  • Experiență dovedită în optimizarea proceselor ar fi un avantaj
  • Experiența profesională în industria editorială poate fi de preferat

Procesul de aplicare Aplicația

dvs. trebuie să includă:
  • O scrisoare de intenție și un CV
  • Indicarea disponibilității dvs. cele mai devreme

Beneficii

Cu peste 50 de naționalități reprezentate în echipa noastră globală, veți lucra în mod regulat cu colegii de echipă din alte țări și cu comunitatea noastră de cercetători, editori și autori din întreaga lume.

Misiunea noastră de a crea soluții pentru o viață sănătoasă se extinde și asupra mediului de lucru pe care îl oferim angajaților noștri.

Aceasta include:

100% lucru la distanță

Angajații au acum flexibilitatea de a alege unde doresc să lucreze, cu lucrul de la distanță disponibil pe bază de normă parțială sau cu normă întreagă (nu se aplică anumitor joburi la locul de muncă/IT din cauza naturii rolului care necesită prezență la fața locului). , în birou).

Învățare și dezvoltare

Toți angajații au acces la LinkedIn Learning (și Pluralsight pentru echipa noastră de tehnologie), un buget personal anual de învățare și timp dedicat pentru L&D.

Bunăstare

Oferim cursuri gratuite de yoga online, un plan de asistență pentru angajați, acces la aplicația Headspace și patru zile de bunăstare în plus față de concediul anual.

Oportunități de voluntariat

Angajații pot dedica trei zile în fiecare an voluntariatului pentru o cauză personală sau prin intermediul platformei noastre partenere de voluntariat, Alaya.

Frontiers îmbrățișează în mod activ diversitatea și este un loc de muncă sigur și primitor. Recrutarea nu face obiectul discriminării – inclusiv pe criterii de rasă, origine națională sau etnică, vârstă, religie, dizabilitate, sex, identitate de gen sau orientare sexuală. Cu peste 600 de angajați din peste 50 de națiuni diferite, diversitatea noastră creează echipe vibrante și ne provoacă constant să apreciem mai multe perspective.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Frontiers pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Frontiers pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Frontiers locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?