Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Absolvent studii superioare tehnice.
- Curs in domeniul SSM, cu durata de minim 80 de ore.
- Absolvirea unui curs postuniversitar in domeniul SSM cu durata de
minim 180 de ore reprezinta avantaj.
- Curs cadru tehnic PSI.
- Experiență – minim 2 ani.
- Capacitate excelenta de exprimare si comunicare verbala si scrisa.
- Abilitati foarte bune de organizare, planificare, prezentare si prioritizare.
- Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva.
- Capacitate de identificare si rezolvare de probleme, promptitudine in
oferirea raspunsurilor la intrebarile primite.
- Adaptabilitate si flexibilitate.
- Rezistenta la lucru in conditii de stres.
- Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de
persoane cu care interactioneaza.
- Diplomatie, capacitate de a lucra in echipa dar si independent.
- Integritate.
- Cunostinte foarte bune ale legislatiei in domeniul SSM, apararea si
stingerea incendiilor si protectia mediului.
- Competente excelente in PC (MSOffice, INTERNET).
Descriere jobului:
Conduce și coordonează dezvoltarea și implementarea unui program
proactiv de mediu, sănătate și siguranță, inclusiv evaluarea pericolelor la
locul de muncă, vătămări profesionale, investigarea accidentelor și audituri de siguranță a clădirilor, în conformitate cu politicile, standardele și reglementările corporative și regionale de mediu, igienă și siguranță.
Responsabilitati:
- Asigura suportul pentru functionarea activitatilor de SSM si SU in
societate, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare.
- Organizeaza si efectueaza instructaje specifice de SSM și SU, atat
pentru personalul din cadrul societatii cat si pentru noii angajati.
- Tine evidenta instruirilor periodice pe linie de SSM și SU.
- Tine evidenta si programeaza examenele de medicina muncii
colaborand in acest sens cu serviciul de medicina muncii, pentru
efectuarea examenului medical la angajare si a controalelor periodice
ale salariatilor.
- Elaboreaza instructiuni proprii de aplicare a normelor de SSM in functie
de particularitatile activitatii si de numarul de angajati, de riscurile de
accidente si imbolnaviri profesionale.
- Elaboreaza tematica de instruire.
- Verifica modul in care se aplica reglementarile legislative in vigoare si
normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii si protectia
sanatatii angajatilor.
- Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile
cerute de conducerea societatii in legatura cu desfasurarea activitatilor si
respectarea masurilor specifice de prevenire si protectie.
- Mentine relatia cu autoritatile in ceea ce priveste documentatia ce
trebuie transmisa conform reglementarilor legale in vigoare.
- Pastreaza cu confidentialitate datele si informatiile la care are acces in
executarea atributiilor specifice pozitiei.
Beneficii:
-oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut
-pachet salarial atractiv
-bonuri de masa din prima zi de munca