Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.
Pentru clienții noștri, Brico este locul unde găsesc soluții pentru locuința lor. De la materiale de construcții, scări sau ferestre și până la unelte, parchet sau vopsele, Brico are o rezolvare pentru orice proiect, fie el de interior sau de exterior.
Pentru cei 2500 de colegi din cele 35 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.
Brico Dépôt recruteaza HR Admin Specialist care sa indeplineasca urmatoarele responsabilitati:
- Administrarea si gestionarea dosarelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale aferente, incetari, etc.) atat la angajarea personalului, cat si la plecarea acestuia;
- Completarea si arhivarea dosarelor de personal pentru toti angajatii companiei;
- Responsabilitatea privind acuratetea datelor care sunt operate in registrul electronic de evidenta angajatilor (Revisal) si de transmiterea rapoartelor emise catre ITM Bucuresti sau alte institutii ale statului (in conformitate cu prevederile legale in vigoare) in mod corect si in termenele prevazute de lege;
- Eliberarea tuturor documentelor, conform legii, la incetarea unui raport de munca sau in cazurile de suspendare ale unui contract de munca si arhivarea dosarelor de personal;
- Analizarea si implementarea modificarilor legislative impreuna cu membrii departamentului Administrare Personal si Salarizare;
- Operarea si inregistrarea in SAP a noilor angajati, a colegilor care inceteaza activitatea, precum si a oricaror modificari in legatura cu contractele de munca;
- Intocmirea, verificarea si inregistrarea corecta si la timp a contractelor individuale de muncă si a tuturor modificarilor contractuale din aria de responsabilitate alocata;
- Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor si verificarea primirii tuturor documentelor necesare (acte de identitate, stare civila, studii, fisa postului, etc.) in conformitate cu procedurile interne si cu legislatia in vigoare;
- Eliberarea tuturor tipurilor de adeverinte solicitate de salariatii societatii;
- Propunerea de idei de eficientizare a proceselor de resurse umane;
- Realizarea diferitelor rapoarte specifice activitatii si implicarea activa in proiectele derulate in cadrul departamentului;
Cum stii ca te potrivesti:
- Ai experienta de minimum 2-3 ani in zona de administare de personal si payroll;
- Ai experienta de lucru in SAP; Experienta de operare in True HR reprezinta un avantaj;
- Buna cunoastere a pachetului MS Office
- Ai o atitudine proactiva;
- Asimilezi rapid informatii noi;
- Ai o gandire analitica si atentie foarte buna la detalii;
- Ai abilități de rezolvare autonoma a problemelor;
- Ai abilitati de detectare a riscurilor viitoare si propunerea masurilor de redresare;
- Cunosti limba engleza la nivel mediu/ avansat;
- Iti doresti sa te dezvolti si sa te implici in proiecte noi.
Beneficii:
- Mod de lucru: hibrid (3 zile/ saptamana la birou);
- Vei lucra intr-un mediu de lucru placut, modern, care incurajeaza dinamismul si originalitatea.
- Iţi oferim oportunităţi excepţionale de a creşte şi a te dezvolta alaturi de o echipa profesionista, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipa;
- Vei fi recompensat cu un pachet de beneficii competitive (tichete de masa, tichete de vacanta, tichete cadou Paste&Craciun, abonament clinica medicala privata, zile de concediu de odihna suplimentare raportate la vechimea in companie, acces gratuit la biblioteca Bookster si in programul Brico SOS, 7card si altele);
- Asiguram training si integrare in companie- vei avea un mentor dedicat pe perioada integrarii si vei participa la activitati de formare profesionala pe parcursul activitatii;
Construim cariere si contribuim impreuna pentru case mai bune, fiind profesionisti, invatand, respectandu-ne, aratand grija fata de nevoile colegilor si ale clientilor nostri.
Aplica pentru job si #HaiSaFimBriColegi!