EMEA Regional Apps Senior Lead

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

La The Estée Lauder Companies (ELC), credem că tehnologia va alimenta viitorul frumuseții. În peste 25 de mărci recunoscute la nivel global vândute în peste 150 de țări și teritorii, folosim tehnologia pentru a reinventa și redefini modul în care consumatorii din întreaga lume își explorează și își exprimă frumusețea individuală. Infuzată în organizația noastră este o pasiune pentru creativitate și inovație și o dorință de a depăși granițele și de a inventa neașteptat.

Centrele noastre de tehnologie digitală sunt formate din persoane talentate care exemplifică moștenirea ELC de înaltă performanță, inovație și valori ale familiei. Căutăm creatori, lideri și vizionari cu pasiunea și imaginația de a modela următoarea generație de produse și experiențe de frumusețe. Angajăm tehnologi la toate nivelurile.

EMEA Regional Apps Senior Lead este un membru cheie al echipei de conducere TechOps Application Maintenance. Această poziție are sediul în Centrul de Tehnologie Digitală București și este responsabilă pentru suportul tuturor soluțiilor de aplicație/tehnologie specifice EMEA; lucrează îndeaproape cu părțile interesate cheie din domeniul IT și din mediul EMEA și cu alte echipe IT pentru a oferi îmbunătățiri ale aplicațiilor și EDI și remedieri de producție. Ei vor gestiona echipele de furnizori de asistență pentru livrarea îmbunătățirilor aplicației și soluționarea problemelor de producție.

Această persoană va gestiona, de asemenea, toți furnizorii pentru domeniul IT funcțional EMEA și se va asigura că serviciile furnizate de furnizorii de externalizare îndeplinesc în mod constant SLA-urile.

De asemenea, aceștia interacționează cu zonele de afaceri din domeniul lor funcțional pentru a sprijini evenimentele operaționale de afaceri și orice modificări asociate aplicației. Unele aplicații cheie, care va fi responsabilă pentru suportul terților, sunt Manhattan WMS, LM7 WMS, SAP EWM.

Responsabilități principale

40% Gestionarea echipelor de furnizori de asistență
  • Colaborați cu furnizorii de asistență pentru aplicații și tehnicienii asociați și liderii tehnici pentru a înțelege problemele aplicațiilor și pentru a ajuta la proiectarea și testarea soluțiilor atât pentru îmbunătățiri majore, cât și pentru cele minore, precum și pentru problemele orientate spre reparații.
  • Consiliază și stabilește soluții de remediere a întreruperilor și soluții majore și minore de îmbunătățire și lucrează cu AMS și echipele de dezvoltare a aplicațiilor pentru a se asigura că livrarea este la timp, respectând setările de prioritate pentru incidente și îmbunătățiri.
  • Lucrați cu echipele de furnizori de asistență pentru a prioritiza munca în funcție de cerințele globale și regionale.
  • Educați în mod constant echipele AMS și AD ale furnizorilor despre cele mai bune practici ELC Corporate și IT.
  • Educați echipele de furnizori cu privire la organizațiile și practicile lanțului de aprovizionare din EMEA.
  • Introduceți o metodologie de îmbunătățire continuă pentru a crește calitatea și viteza cu care sunt livrate remedierile și îmbunătățirile, folosind valori adecvate pentru a asigura calitatea și echilibrul general al echipei.
30% Analizați datele, soluțiile de îmbunătățire și problemele de producție
  • Examinați și gestionați serviciile operaționale terță parte, inclusiv monitorizarea valorilor operaționale și a SLA-urilor
  • Examinați și aprobați soluțiile de probleme P1 furnizate de echipele AMS
  • Identificați oportunități de automatizare pentru activități de suport repetitive
30% parteneriat cu regiunile, funcțiile IT și DTE pentru a oferi îmbunătățiri ale aplicațiilor și pentru a rezolva problemele de producție
  • Lucrați îndeaproape și în colaborare cu mai multe echipe IT și de afaceri pentru a planifica livrarea, proiectarea, construirea, testarea și implementarea de noi îmbunătățiri majore și minore ale aplicațiilor sau întreruperi/remedieri de producție
  • Gestionați și prioritizați solicitările de îmbunătățire EDI EMEA cu echipa de livrare
  • Responsabil pentru asigurarea implementării și stabilizării cu succes a modificărilor aplicației, inclusiv îmbunătățiri și EDI
  • Procesul documentelor, fluxurile/transformările de date și algoritmii asociați cu modificările aplicației.
Calificări
  • 6+ ani de experiență în întreținerea aplicațiilor, cu responsabilități de conducere tot mai mari
  • Experiență în gestionarea cu succes a echipelor externalizate de Asistență de întreținere a aplicațiilor (AMS) pentru a implementa îmbunătățiri ale aplicațiilor, inclusiv EDI și pentru a rezolva problemele de producție, inclusiv optimizarea performanței aplicațiilor software, identificarea oportunităților de automatizare, implementarea upgrade-urilor, tranziția proiectelor la asistență stabilă și conducerea soluționării problemelor P1.
  • Experiență în metodologii Agile și DevSecOps
  • Înțelegerea tehnologiilor emergente, de exemplu AI, IoT, mobil, migrarea cloud și Azure
  • Familiaritate cu proiectele de dezvoltare software de la documentare, managementul sarcinilor până la livrare.
  • Trebuie să posede abilități puternice de gândire critică și capacitatea de a analiza și rezolva probleme cu informații limitate, supraveghere sau îndrumare din partea conducerii.
  • Receptiv, răbdător și implicat, cu o capacitate de a colabora atât la nivel de afaceri, cât și la nivel tehnic și capabil să intermedieze soluții relevante pentru incidentele aplicațiilor de afaceri și solicitările majore și minore de servicii, care sunt atât clare pentru afacere, cât și familiare și acceptabile pentru IMM-uri și tehnicieni IT.
  • Candidatul va avea nevoie de abilități puternice de colaborare și management cu furnizorii.
  • Înțelegerea generală a următoarelor domenii ale lanțului de aprovizionare Comandă la numerar, producție, planificare și achiziții
  • Abilități puternice de comunicare - abilitatea de a traduce concepte și practici complexe într-un limbaj pe care cei care nu sunt experți îl pot înțelege și, dimpotrivă, capacitatea de a traduce nevoile de afaceri și nevoile utilizatorilor în limbaj și concepte pe care alți analiști le pot înțelege și cu care să lucreze.
  • Capacitate demonstrată de a stabili priorități, de a respecta termenele limită și de a lua decizii cu informații limitate.
  • Experiență în gestionarea unui mediu de servicii de aplicații IT cu mai mulți furnizori
  • Experiență de operare eficientă într-un mediu matrice, cu capacitatea de a comunica eficient cu utilizatorii finali, proprietarii de afaceri, dezvoltatorii și liderii IT.
  • Abilitatea de a influența întreaga organizație, cu capacitatea de a interacționa cu liderii seniori ai ELC atunci când este necesar.
Loc de muncă Tehnologia informației

Locație principală Europa, Orientul Mijlociu, Africa-RO-B-București

Tipul locului de muncă

Program standard Full-time Schimb 1 (zi) Schimb Număr post

225177

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la The Estée Lauder Companies Inc. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la The Estée Lauder Companies Inc. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are The Estée Lauder Companies Inc. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?