Despre această oportunitate Căutăm un manager de urgență cu limba spaniolă care să se alăture Centrului nostru de operațiuni de rețea globală. În calitate de manager de urgență, veți face parte dintr-o echipă 24x7 care este responsabilă să conducă recuperarea incidentelor critice și majore, restabilind serviciile, asigurând un impact minim în experiența utilizatorului final.
Ce vei face? Conduceți echipele de recuperare tehnică implicate în depanare. Coordonați echipele Ericsson, furnizori și clienți pentru a recupera serviciile în cel mai scurt interval de timp. Asigurați o comunicare clară și în timp util cu părțile interesate externe și interne. Urmați procesul de management al incidentelor și asigurați conformitatea cu SLA. Acționează ca punct de escaladare tehnic pentru părțile interesate interne. Menține rapoarte exacte de incident.
Vei aduce: O diplomă în Inginerie Telecomunicații/ Informatică/Electronică sau echivalentă Experiență anterioară în roluri similare în industria IT sau Telecom Cunoașterea ITIL sau a altor cadre de bune practici utilizate în IT sau Telecom Abilitatea de a lucra bine sub presiune și de a gestiona situații dificile Sentiment adecvat de urgență Client abilități de management, abilități de a interacționa cu diferite niveluri de management Cunoștințe de limba engleză Cunoștințe de limba spaniolă Abilități de comunicare și prioritizare Atitudine orientată către soluții Jucător de echipă, abilități interpersonale puternice Abordare de îmbunătățire continuă a serviciilor Dorință să lucreze în ture 80% birou (4 zile la birou) Ce este pentru tine? - 25 zile de concediu/an;
- Asigurari medicale si de viata;
- Mentorarea planului de carieră;
- Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson;
- Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
- Abonament la sala de sport (disponibil in beneficii flex impreuna cu o serie de alte optiuni);
- Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil);
- In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
- Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.
De ce să vă alăturați Ericsson? La Ericsson, veți avea o oportunitate extraordinară. Șansa de a vă folosi abilitățile și imaginația pentru a depăși limitele a ceea ce este posibil. Pentru a construi soluții nemaivăzute până acum la unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii. Vei fi provocat, dar nu vei fi singur. Te vei alătura unei echipe de inovatori diverși, toți motivați să depășească status quo-ul pentru a crea ceea ce urmează. Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson. Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe. Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti Req ID: 716252