Bolt este una dintre cele mai importante companii de tehnologie din Europa, care lucrează pentru a remodela viitorul transporturilor. Până în prezent, ajutăm deja peste 75 de milioane de oameni din peste 45 de țări să se deplaseze mai convenabil, mai accesibil și mai sigur.
Am reunit cele mai bune și mai strălucitoare minți pentru a ne impulsiona produsele și serviciile, de la transport până la scutere electrice și livrare de alimente. Cea mai bună bucată? Abia suntem la început - de unde intri tu!
Căutăm un Employer Branding Lead ambițios și talentat pentru a construi cel mai puternic brand de angajator pentru Bolt.
Compania este bine poziționată pentru a permite candidatului de succes să aibă un impact asupra lumii, precum și în propria lor carieră. Employer Branding Lead va funcționa intern și extern pentru a permite Bolt să se extindă prin atragerea celor mai bune talente potrivite stadiului nostru de creștere. .
- Construiți și conduceți strategia de branding pentru angajator, propunerea de valoare a angajatorului și echipa Bolt. Definiți abordarea pentru strategia globală și locală, precum și pentru funcție și persoane pe care le vizam.
- Creați inițiative de branding pentru angajator, campanii și conținut, de la scurtă dezvoltare până la execuție.
- Creați conținut și strategii interne pentru a ajuta angajații Bolt să fie susținătorii noștri pe rețelele sociale, conferințe din industrie, podcasturi și multe altele.
- Gestionați activele, canalele și platformele de branding al angajatorului Bolt.
- 4+ ani de experiență în gestionarea employer branding într-un mediu internațional.
- Engleză excelentă și abilități excelente de comunicare scrisă și orală.
- Un gânditor creativ, care aduce idei noi și cele mai bune practici la masă.
- Experiență demonstrabilă în executarea proiectelor de succes de branding de angajator.
- Un povestitor priceput care știe să fie creativ în ceea ce privește „cum” spunem acele povești, de la canale la format până la sincronizare, pentru a obține informațiile potrivite la momentul potrivit.
- Abilități interpersonale puternice și capacitatea de a construi relații puternice cu părțile interesate interne, directori și echipe într-un mediu antreprenorial global multicultural.
- Abilități de management de proiect cu un istoric demonstrabil de multitasking și respectarea termenelor limită strânse, gestionând în același timp mai multe priorități.
- Un auto-începător natural care vede lucrurile de la început până la sfârșit și care învață din fiecare greșeală.
- Cineva pasionat de employer branding!