Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului: Asigurarea suportului tehnic pentru clientii Enterprise Vodafone
Responsabilitati principale:
- Actioneaza ca nivel 2 de escalare pentru problemele tehnice escalate
- Preia in administrare noile servicii implementate de catre Inginerii Solutii Tehnice B2B
- Monitorizeaza in mod proactiv si investigheaza incidentele / disfunctionalitatile aparute la nivelul serviciilor si retelei VODAFONE
- Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin email, telefonic sau din sistemul de monitorizare
- Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor Top Enterprise Vodafone
- Implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza serviciile si echipamentele oferite clientilor, in scopul restabilirii serviciilor
- Raspunde de buna functionare a retelei VODAFONE Romania si a serviciilor tuturor clientilor; la nevoie, asigura escalarea problemelor aparute catre superiorul direct sau catre departamentele NOC, IST sau subcontractori, urmarind restabilirea bunei functionari a retelei in cel mai scurt timp, in conformitate cu procedurile stabilite
- Raspunde de corectitudinea, completitudinea si completarea datelor mentionate in tichetele pentru deranjamente deschise sau preluate spre rezolvare
- Raporteaza orice problema cu implicatii majore in activitatea clientilor sau a infrastructurii Vodafone, sau care incalca SLA-urile
- Utilizeaza resursele alocate in conformitate cu obiectivele stabilite
- Cunoaste si respecta normele tehnice de siguranta si securitate in munca si situatii de urgenta;
Competente:
- Luarea deciziilor in timp
- Orientare catre rezultat
- Organizare. Planificare& Time Management
- Creativitate
- Orientare catre client
- Integritate si incredere
- Calm si rezistenta la presiune
Aptitudini si cunostinte:
- Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul IT/Telecomunicatii
- Certificare CCNA/JNCIA sau experienta echivalenta
- Cunostinte arhitecturi si protocoale de retea: tehnologii L2, tehnologii L3: EIGRP, RIP, OSPF. Obligatoriu cunostinte BGP
- Cunostinte de baza despre arhitecturi de retea, Ethernet, principii TCP/IP, DNS, SNMP sunt esentiale pentru a oferi suport clientilor Top Enterprise Vodafone Romania
- Cunostinte de Basic Network fault troubleshooting sunt esentiale
- Intelegerea TCP/IP si a celor 7 nivele OSI este esentiala
- De preferat minim 1 an de experienta pe un post asemanator, intr-o companie de telecomunicatii
- Limba engleza nivel mediu
- Linux: nivel de baza