Engineer, Enterprise Service Desk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul postului: Asigurarea suportului tehnic pentru clientii Enterprise Vodafone

Responsabilitati principale: 

  • Actioneaza ca nivel 2 de escalare pentru problemele tehnice escalate
  • Preia in administrare noile servicii implementate  de catre  Inginerii Solutii Tehnice B2B
  • Monitorizeaza in mod proactiv si investigheaza incidentele / disfunctionalitatile aparute la nivelul serviciilor si retelei VODAFONE
  • Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin email, telefonic sau din  sistemul de monitorizare
  • Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor Top Enterprise Vodafone
  • Implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza serviciile si echipamentele oferite clientilor, in scopul restabilirii serviciilor
  • Raspunde de buna functionare a retelei VODAFONE Romania si a serviciilor tuturor clientilor; la nevoie, asigura escalarea problemelor aparute catre superiorul direct sau catre departamentele NOC, IST sau subcontractori, urmarind restabilirea bunei functionari a retelei in cel mai scurt timp, in conformitate cu procedurile stabilite
  • Raspunde de corectitudinea, completitudinea si completarea datelor mentionate in tichetele pentru deranjamente deschise sau preluate spre rezolvare
  • Raporteaza orice problema cu implicatii majore in activitatea clientilor sau a infrastructurii Vodafone, sau care incalca SLA-urile
  • Utilizeaza resursele alocate in conformitate cu obiectivele stabilite
  • Cunoaste si respecta  normele tehnice de siguranta si securitate in munca si situatii de urgenta;

Competente:

  • Luarea deciziilor in timp
  • Orientare catre rezultat
  • Organizare. Planificare& Time Management
  • Creativitate
  • Orientare catre client
  • Integritate si incredere
  • Calm si rezistenta la presiune

Aptitudini si cunostinte:

  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul IT/Telecomunicatii
  • Certificare CCNA/JNCIA sau experienta echivalenta
  • Cunostinte arhitecturi si protocoale de retea: tehnologii L2, tehnologii L3: EIGRP, RIP, OSPF. Obligatoriu cunostinte BGP
  • Cunostinte de baza despre arhitecturi de retea, Ethernet, principii TCP/IP, DNS, SNMP sunt esentiale pentru a oferi suport clientilor Top Enterprise Vodafone Romania
  • Cunostinte de Basic Network fault troubleshooting sunt esentiale
  • Intelegerea TCP/IP si a celor 7 nivele OSI este esentiala
  • De preferat minim 1 an de experienta pe un post asemanator, intr-o companie de telecomunicatii
  • Limba engleza nivel mediu
  • Linux: nivel de baza

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?