Căutăm un nou coleg care să ne consolideze echipa și să preia activități interesante și provocatoare în zona managementului schimbărilor în inginerie de produs.
- Sprijină coordonarea managementului ciclului de viață al produsului și a activităților de management al schimbărilor de inginerie
- Coordonează cererea de modificare inginerească în faza de planificare și oferă feedback cu privire la criteriile definite
- Participă la întâlnirile de revizuire a ECR, ridică întrebări, ia decizii și semnează ECR
- Negociază planul de sincronizare a vânzărilor împreună cu părțile interesate
- Analizează și asigură calitatea datelor prin efectuarea de verificări de plauzibilitate
- Urmărește planul de sincronizare a vânzărilor și intervine dacă planul de sincronizare este întârziat
- Optimizarea proceselor pentru activitățile și instrumentele responsabile
- Configurarea, evaluarea și specificarea noilor cerințe de afaceri
- Schimb regulat cu părțile interesate în cadrul aceluiași proces
- Reprezentarea diviziei în fața departamentului Bosch Mobility Central și în fața altor divizii
- Antrenează contactele echipei clienților despre proces sau instrument
Calificări
Educaţie:
Studii universitare finalizate în afaceri, inginerie, științe naturale sau similare
Experienta minima in domeniu:
- Minim 3 ani de experiență în controlul, planificarea pieței, domeniul tehnic sau funcții similare
A ști cum:
- Know-how în managementul afacerii în vânzări sau control
- Înțelegerea tehnică de bază (vor fi oferite instruiri pentru cunoștințele despre produs)
- Cunoștințe Microsoft Office, abilități avansate de Excel
- Experiență în colaborarea cu părțile interesate din zona de vânzări
Personalitate
- Afinitate tehnică, capacitatea de a vedea subiectul din punctul de vedere al echipei clienților sau al OEM
- Abilități analitice avansate (analiza și interpretarea datelor pe date complexe, capacitatea de a trage concluzii și de a propune soluții)
- Abilitati ridicate de persuasiune, abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra sub presiune
- Orientat către calitate și rezultate: își asumă responsabilitatea pentru sarcinile atribuite
- Abilități ridicate de gestionare a timpului
- Gândire proactivă
- Competențe și aptitudini sociale
- Stil de lucru sistematic, precis și auto-organizat
- Abilitatea de a lucra în echipă (inclusiv echipe virtuale)
Limbi vorbite:
- Cunoștințe avansate de engleză și germană.
Informații suplimentare
Lucrul hibrid este noul mod de lucru! Oferim spații de birou super drăguțe și confortabile, totuși puteți lucra și de acasă dacă aveți chef (70% lucru la distanță)
Beneficiile noastre #LikeABosch:
- 25 de zile de concediu anual
- Abonament medical
- Asigurare de accident
- Un buget lunar care poate fi utilizat pentru mai multe servicii diferite pe o platformă de beneficii online
- Bonus anual
- Bonus de relocare
- Reduceri la prânz
- Activități sportive și inițiative de bunăstare
- Antrenamente tehnice și soft
- Acces la platforme de e-learning
- Programe locale și globale de dezvoltare a carierei
- Abonament Bookster