Crossover este sursa #1 din lume de locuri de muncă la distanță cu normă întreagă. Clienții noștri oferă plăți de top pentru talentul de top. Recrutăm acest rol pentru clientul nostru, Aurea Software. Ai ce trebuie?
Reducem vânzările SaaS. Gata cu produse „freemium” sau teste concepute pentru a atrage clientul să plătească pentru următorul nivel de servicii. În schimb, pentru o singură taxă de abonament, clienții Aurea au acces la întregul nostru portofoliu de produse. Ce înseamnă asta pentru vânzări?
Simplu. Vă puteți concentra pe înțelegerea nevoilor de afaceri ale clienților existenți și pe potrivirea acestora cu produsele la care au deja acces. Pe măsură ce construiți relații cu clienții, îi veți propulsa către inovație. Scopul tău este să transformi clienții în susținători, comunicând o viziune comună.
La Aurea, combinăm arta și știința vânzărilor. Am dezvoltat un manual de joc câștigător care vă permite să aveți succes. Procesele noastre dovedite de gestionare a contului vă permit să vă concentrați pe construirea de relații, nu pe următorul pas.
Suntem atât de încrezători că metoda noastră funcționează, încât ne asumăm tot riscul! Salariul tău este garantat și nu depinde de cote sau comisioane. Dacă urmați manualul și aveți abilități relaționale remarcabile, vă puteți păstra și crește conturile cu succes.
Aflați mai multe, creșteți mai repede și distrați-vă făcând asta la Aurea.
Ce vei face
- Dezvoltați și mențineți acceptarea cu părțile interesate cheie din cont și liderii de proiect prin recenzii de afaceri, evenimente și grupuri de utilizatori
- Efectuați un plan de gestionare a contului prescris pentru a comunica viziunea noastră despre produs și pentru a o potrivi cu obiectivele de afaceri ale fiecărui cont
- Implementați sarcini structurate care pun fiecare client pe calea inovației și expansiunii
Ce nu vei face
- Având aceleași conversații cu tăietorii de prăjituri din nou și din nou. Veți construi și menține relații dinamice de cont concepute pentru a dura.
- Sper să reușești, dar nu știi cum. Veți avea un proces de planificare și gestionare a contului bine dezvoltat, care vă va ghida către succes.
- Pierdeți-vă timpul cu clienți potențiali de calitate scăzută. Procesul nostru este conceput pentru a se asigura că numai clienții potențiali de cea mai înaltă calitate ajung la biroul dumneavoastră.
Responsabilități cheie ale directorului de cont de companie
- Obțineți 90% păstrarea contului și o creștere anuală de 15% a veniturilor per cont și creșteți conturile reținute la 1 milion de dolari ARR în decurs de 3 ani
- Documentați acțiunile de succes întreprinse pentru a îndeplini obiectivele de retenție și venituri
Cerinte de baza
- 5 ani de experiență în vânzări de software cu o cotă anuală curentă de 1 milion USD sau mai mare
- Capacitatea de a lucra ore acoperind fusurile orare europene sau americane
Despre Aurea Software
Aurea a fost fondată cu viziunea singulară de a ajuta companiile să reușească în peisajul digital complex de astăzi. Pentru a atinge acest obiectiv, facem lucrurile diferit. Clienții noștri beneficiază de acces la fiecare produs din portofoliul nostru - toate fiind bazate pe cloud, la scară întreprindere și ușor de utilizat - cu un singur abonament. Ne concentrăm pe relații în loc de tranzacții. Iar modelul nostru unic de operare și strategia de achiziție AureaOne asigură că portofoliul nostru continuă să crească, astfel încât să putem continua să oferim avantaje competitive și rezultate diferențiate pentru clienții noștri, indiferent de viitor.
Aurea a fost unul dintre cei mai devreme care a adoptat munca de la distanță. De fapt, întreaga noastră echipă de aproape 2.000 de oameni și în creștere funcționează într-un model de lucru complet la distanță.
Sunt atât de multe de acoperit pentru acest rol interesant, iar spațiul aici este limitat. Apăsați butonul Aplicați dacă ați găsit acest lucru interesant și doriți să aflați mai multe. Vă așteptăm cu drag!
Lucrul cu Crossover
Acesta este un post cu normă întreagă (40 de ore pe săptămână), pe termen lung. Poziția este disponibilă imediat și necesită încheierea unui acord de contractant independent cu Crossover. Nivelul de compensare pentru acest rol este de 100 USD/oră, ceea ce echivalează cu 200.000 USD/an presupunând 40 de ore pe săptămână și 50 de săptămâni pe an. Perioada de plată este săptămânală. Consultați www.crossover.com/help-and-faqs pentru mai multe detalii despre acest subiect.
La ce să vă așteptați în continuare:
- Veți primi un e-mail cu un link pentru a începe cererea de angajare online, în ritm propriu.
- Platforma noastră de angajare vă va ghida printr-o serie de evaluări online de „screening” pentru a verifica dacă se potrivește de bază la locul de muncă, abilitățile legate de locul de muncă și, în final, câteva misiuni specifice unui loc de muncă din lumea reală.
Important! Dacă nu primiți un e-mail de la noi:
- În primul rând, trimiterea, reîmprospătarea și verificarea din nou a e-mailurilor pot dura până la 15 minute.
- În al doilea rând, verificați dosarele de spam și nedorit pentru un e-mail de la Crossover.com, marcați ca „Nu este spam”, deoarece veți primi și alte e-mailuri.
- În al treilea rând, vom trimite la orice cont de e-mail pe care l-ați indicat în formularul de aplicare - în mod implicit, aceasta este adresa de e-mail pe care o utilizați ca nume de utilizator LinkedIn și poate fi diferită de cea pe care ați verificat-o deja.
- Dacă toate celelalte nu reușesc, resetați-vă parola vizitând https://www.crossover.com/auth/reset-password dacă ați aplicat deja folosind LinkedIn EasyApply.
Cod Job Crossover: LJ-4436-RO-Buchares-EnterpriseAcco