Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea se va desfășura în București
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior cu profil economic sau tehnic;
- cel puțin 3 ani experiență într-unul din domeniile: economico-financiar, bugetare, planificare, control, audit financiar, de procese, de calitate, organizare și management procese, sisteme de management integrat, sisteme de managementul calității, management proiecte, consultanță management / business;
- experiență în domeniul gestiunii riscurilor, inclusiv a celor operationale, este preferabilă;
- abilități avansate de colectare, extragere și manipulare de date;
- capabilitatea de analiză a datelor si portofoliilor, urmarirea si monitorizarea acestora;
- cunostinte si experiență în aplicarea metodelor statistice și probabilistice de analiză a datelor, cantintative și calitative;
- abilitatea de a prioritiza, de a planifica, de a îndeplini sarcini concomitente și de a lucra în mod confortabil în echipă;
- capabilități excelente de prezentare și comunicare în scris și verbal;
- înțelegerea pieței și produselor de electricitate din România constituie un avantaj.
- cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
- constituie avantaj experiența în utilizarea unor pachete software, în domeniile sus menționate;
- limba engleză – nivel avansat;
Principalele responsabilități:
- gestionează portofoliul de riscuri al societății;
- facilitează identificarea, analiza, evaluarea, tratamentul, controlul și monitorizarea întregului univers de riscuri;
- asigură convocarea Comitetului de Supraveghere Riscuri si organizează ședințele acestuia;
- gestionează registrul de riscuri al societății;
- coordonează bugetarea riscurilor;
- colectează datele necesare pentru calcularea indicatorilor de risc;
- calculează indicatorii de risc conform metodologiei stabilite;
- pregătește rapoarte cu privire la evoluția indicatorilor și a eventualelor deviații față de limitele setate;
- colaborează cu celelalte departamente implicate în vedere dezvoltării planurilor de tratarea a riscurilor;
- urmărește implementarea eventualelor planuri de tratare definite;
- revizuiește metodologia de analiză și evaluare a riscurilor – dacă este cazul propune modificări de îmbunătățire;
- formulează recomandări către Directorul Departamentului Managementul Riscului din Electrica Furnizare ., cu privire la deciziile privind managementul riscurilor.