Enterprise Risk Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Activitatea se va desfășura în București

Condiţii de participare la concurs:

  • absolvent licențiat al învățământului superior cu profil economic sau tehnic;
  • cel puțin 3 ani experiență într-unul din domeniile:  economico-financiar, bugetare, planificare, control, audit financiar, de procese, de calitate, organizare și management procese, sisteme de management integrat, sisteme de managementul calității, management proiecte, consultanță management / business;
  • experiență în domeniul gestiunii riscurilor, inclusiv a celor operationale, este preferabilă;
  • abilități avansate de colectare, extragere și manipulare de date;
  • capabilitatea de analiză a datelor si portofoliilor, urmarirea si monitorizarea acestora;
  • cunostinte si experiență în aplicarea metodelor statistice și probabilistice de analiză a datelor, cantintative și calitative;
  • abilitatea de a prioritiza, de a planifica, de a îndeplini sarcini concomitente și de a lucra în mod confortabil în echipă;
  • capabilități excelente de prezentare și comunicare în scris și verbal;
  • înțelegerea pieței și produselor de electricitate din România constituie un avantaj.
  • cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
  • constituie avantaj experiența în utilizarea unor pachete software, în domeniile sus menționate;
  • limba engleză – nivel avansat;

 

       Principalele responsabilități:

  • gestionează portofoliul de riscuri al societății;
  • facilitează identificarea, analiza, evaluarea, tratamentul, controlul și monitorizarea întregului univers de riscuri;
  • asigură convocarea Comitetului de Supraveghere Riscuri si organizează ședințele acestuia;
  • gestionează registrul de riscuri al societății;
  • coordonează bugetarea riscurilor;
  • colectează datele necesare pentru calcularea indicatorilor de risc;
  • calculează indicatorii de risc conform metodologiei stabilite;
  • pregătește rapoarte cu privire la evoluția indicatorilor și a eventualelor deviații față de limitele setate;
  • colaborează cu celelalte departamente implicate în vedere dezvoltării planurilor de tratarea a riscurilor;
  • urmărește implementarea eventualelor planuri de tratare definite;
  • revizuiește metodologia de analiză și evaluare a riscurilor – dacă este cazul propune modificări de îmbunătățire;
  • formulează recomandări către Directorul Departamentului Managementul Riscului din Electrica Furnizare ., cu privire la deciziile privind managementul riscurilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?