Calificări de bază:
Gradul minim necesar: diploma de liceu
Minimum ani de experiență: 4 ani(ani) de roluri profesionale progresive care implică securitatea informațiilor și/sau managementul IT.
Gradul preferat: diplomă de licență
Demonstrează cunoștințe la nivel intim despre:
- Principiile apărării cibernetice sau domeniul tehnic legate de apărarea cibernetică care se aplică în contextul unei înțelegeri mai largi a zonei funcționale și a sistemelor și proceselor aferente;
- Contribuția la dezvoltarea unei noi baze de cunoștințe în materie sau în domeniul tehnic;
- Rezolvarea problemelor complexe prin aplicarea continuă a unei judecăți independente semnificative și prin colaborarea cu ceilalți;
- Încurajarea îmbunătățirii și inovației în cadrul Cyber Defense și încurajarea și dezvoltarea personalului cu mai puțină experiență prin coaching și feedback scris și verbal;
- Construirea și menținerea relațiilor în rețeaua de firme pentru a furniza în mod eficient activități de apărare cibernetică în numele NIS;
- Executarea sarcinilor aliniate la Cyber Defense cu autonomie;
- Contribuția la deciziile de proiectare a securității; - Administrare tehnică pe sisteme desktop precum Microsoft Windows, Microsoft Services și Macintosh;
- Administrarea platformelor de securitate pe platformele operaționale Microsoft, Linux și Macintosh; și,
- Gestionarea și îmbunătățirea proceselor bazate pe Bibliotecă de infrastructură a tehnologiei informației (ITIL) utilizate pentru a susține soluțiile de securitate: managementul incidentelor, îndeplinirea cererilor, managementul schimbărilor, managementul problemelor etc.
Demonstrează abilități la nivel intim și un palmares dovedit de succes în:
- Asistarea tarilor in implementarea solutiilor de securitate endpoint;
- Rezolvarea problemelor complexe, inclusiv prin cooperarea cu furnizorii;
- Reglarea și menținerea capabilităților soluțiilor de securitate Endpoint;
- Stimularea raportării și a excelenței operaționale prin gestionarea zilnică a instrumentelor de securitate endpoint;
- Monitorizarea zilnică a soluțiilor de securitate și identificarea și rezolvarea problemelor;
- Expedierea și procesarea cererilor venite de la organizațiile de securitate la nivel de teritoriu în legătură cu soluțiile de securitate suportate;
- Urmărirea calității serviciului furnizat, raportarea indicatorilor cheie de performanță și lucrul la îmbunătățirea calității serviciilor;
- Tranziția, menținerea sau utilizarea tehnologiilor de securitate, cum ar fi Managementul incidentelor și evenimentelor de securitate (SIEM), protecția punctelor terminale, prevenirea pierderii datelor, instrumentele criminalistice;
- Contribuția la o organizație centrală de servicii tehnologice;
- Navigarea unei organizații matriceale; și,
- Colaborarea cu mai multe părți interesate din seturi de abilități funcționale și tehnice.
368803WD