Entity Risk Officer Support Expert

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.


Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Suntem foarte pasionați să avem grijă de oamenii noștri. Compania noastră lucrează pentru a promova angajarea tinerilor, egalitatea de gen la locul de muncă, păstrarea angajaților în vârstă, nediscriminarea în angajare și integrarea lucrătorilor cu dizabilități. Puterea noastră rezidă în oamenii noștri și aptitudinile lor. Datorită oamenilor care provin din medii, experiențe și expuneri globale și țări diferite, magia diversității poate funcționa și ne poate sprijini ancora într-o rețea globală de livrare Allianz.


Rolul postului

Expertul de suport pentru Ofițerul de Risc al Entității va fi responsabil pentru sprijinirea Ofițerului de Risc al Entității în gestionarea operațiunilor de zi cu zi pentru Managementul Riscului. Acest rol va avea sediul în București, România și va raporta funcțional către Ofițerul de Risc al Entității și din punct de vedere administrativ către Team Leader Risk & Control (Global Support), România. Politicile și procedurile de resurse umane ale Filialei din România se vor aplica acestui rol.


Responsabilitati:

  • Oferirea de sprijin Ofițerului de Risc al Entității cu privire la activitățile de risc, control și externalizare și pentru a respecta Cadrul de Politică de Risc
  • Sprijiniți Ofițerul de Risc al Entității în raportarea periodică a riscurilor, precum și în menținerea Comitetului de Risc local
  • Implementarea și coordonarea procedurilor referitoare la risc, control și externalizare, în urma abordării unificate la nivel global la AZ Technology
  • Coordonarea evaluărilor de risc, testarea controlului, elaborarea planurilor de atenuare și urmărirea acestuia
  • Execută proceduri prestabilite și acționează ca interfață pentru managementul riscului IT/evaluările riscului de active și toate activitățile legate de audit (interne, externe și terțe) sunt gestionate eficient și eficient
  • Oferiți suport pentru managementul de la capăt la capăt al activităților ciclului de viață de management al riscului, cum ar fi Sistemul integrat de control și riscuri, managementul riscului IT/evaluări ale riscurilor activelor, managementul riscului terților etc.)
  • Gestionați cerințele de raportare periodică legate de activitățile de risc către raportul direct și către părțile interesate relevante
  • Alături de Entity Risk Officer mențin interfețele cu alte funcții (Securitatea Informației, Protecția Datelor, Conformitate, Protecție și Reziliență, Audit Intern)


Cerințe:

  • 2-5 ani de experiență post-calificare în roluri operaționale sau bazate pe PMO într-unul dintre aceste domenii: Managementul Riscului Operațional și IT, Securitate Informațională, Guvernare IT, Conformitate, Outsourcing IT, Audit Intern.
  • Cunoștințe de bază despre riscurile IT și capacitatea tehnică de a modera și contesta evaluarea riscului efectuată de prima linie de apărare
  • Cunoștințe fluente de limba engleză (scris și vorbit)


Aptitudini:

  • Abilitatea de a lucra independent cu o supraveghere minimă
  • Abilitatea de a lua inițiativă proactivă pentru a efectua cercetări și a găsi soluții/recomandări la probleme sau probleme
  • Abilitatea de a dezvolta și executa planuri pentru a oferi rezultate de calitate la timp
  • Gestionați obiectivele în situații fără structură formală și adaptați-vă la schimbare
  • Excelente abilități de comunicare și interpersonale cu capacitatea de a prezenta probleme complexe și sensibile conducerii superioare
  • Entuziast, automotivat, eficient sub presiune și deschis către noi oportunități de învățare
  • Capacitatea de a construi relații de lucru de colaborare și capacitatea de a lucra în echipe virtuale și internaționale; Experienta internationala un plus
  • Experiență în interacțiunea cu colegii într-un mediu multinațional
  • Cunostinte avansate in MS Office (PowerPoint, Excel, Word); cunoștințele openPages, ServiceNow, GRC Tools reprezintă un plus



Beneficii

Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:


Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.

Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.

Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil

FlexiBenefits -

Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată.


  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații


Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?