Declarație de scop: Responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică și instruire pentru toate echipamentele de producție a ansamblului din fabrică/site.
Responsabilități cheie ale postului:
- Sprijiniți activitățile de dezvoltare a inventarului de piese de schimb (SPID) și urmăriți cu toți furnizorii pentru a colecta Listele de piese de schimb recomandate și pentru a identifica cerințele de piese de schimb pentru dezvoltarea inventarului de piese de schimb pentru startup pentru proiect. Înțelegeți și urmați specificațiile pieselor de schimb și procesul SPID în timp util și identificați toate acțiunile necesare pentru a finaliza planul SPID.
- Comunicați și lucrați la rezolvarea oricărei neconformități cu furnizorii/furnizorii și menționați legătura cu departamentul de achiziții și logistică în monitorizarea progresului și a livrărilor de piese de schimb.
- Lucrați ca parte integrantă a unei echipe pentru a asigura finalizarea cu succes a procesului SPID. Asigurați-vă că toate cerințele pentru SPID sunt îndeplinite.
Responsabilități suplimentare:
- Cunoaște și respectă cerințele standardelor ISO 9001, ISO 14001 și ISO 45001 prevăzute în procedurile și instrucțiunile care sunt specifice fiecărui domeniu, documentație care stă la baza bunei funcționări a sistemului integrat de management al calității, mediului, siguranței și sănătății în muncă.
- Pot fi necesare călătorii minime pentru a satisface nevoile afacerii.
- Îndatoriri suplimentare, așa cum sunt atribuite.
Educație/Experiență Calificări:
- Este necesar un minim de Un (1) an absolvit de diplomă de asociat în electromecanic, sisteme de fabricație, electronică militară sau un domeniu similar; Este de preferat o diplomă de asociat în sisteme electro-mecanice de fabricație.
- Este necesar mai puțin de Un (1) an de experiență similară; Se preferă unul (1) sau mai mulți ani de experiență în domeniu.
- Persoana are de obicei de la unu (1) la trei (3) ani de experiență într-un rol electro-mecanic/de întreținere.
- Angajatul trebuie să finalizeze cu succes toate cursurile de formare internă oferite de companie necesare pentru îndeplinirea sarcinii.
Poate fi luată în considerare o combinație echivalentă de educație și experiență suficientă pentru a îndeplini cu succes responsabilitățile cheie ale postului.
Alte calificari:
- Execuție de bază
- Cunoștințe operaționale de bază
- Comunicare
- Producție de bază
- De bază termice, mecanice, materiale
- Luare a deciziilor de bază și rezolvare de probleme
- Inovație de bază
- Cunoștințe de bază privind standardele de manoperă
- Echipamente si materiale de productie
- Echipamente și materiale de birou generale
Mediu de lucru:
- Setarea de lucru trebuie să constea într-un mediu de producție cu iluminare adecvată, temperaturi confortabile și un nivel moderat de zgomot.
Acest document nu reprezintă un contract de muncă și nu este destinat să surprindă toate semnificațiile posibile pe care titularul titularului i-ar putea fi solicitat.
Plexus este o organizație globală, al cărei sediu este situat în Statele Unite și ale cărei servicii sunt oferite prin intermediul afiliaților săi internaționali. Pentru a satisface nevoile clienților săi, dintre care mulți sunt și organizații internaționale, Plexus operează într-o structură organizațională matricială, în care angajații sunt așteptați să interacționeze cu colegii, managerii și conducerea superioară în oricare dintre locațiile noastre internaționale. Prin urmare, deși postul descris aici este oferit de Plexus Services RO SRL, serviciile angajatului sunt prestate într-un context global sau la nivel de grup.
Pentru informații suplimentare despre locațiile internaționale ale Plexus, vă rugăm să vizitați https://www.plexus.com/en-us/about/locations .