ES SC Artwork Planning Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DOMENIUL POSTULUI


Specialistul în planificarea lucrărilor de artă este responsabil pentru asamblarea, înregistrarea și gestionarea datelor și informațiilor asociate cu crearea, aprobarea, comunicarea și implementarea lucrărilor de artă noi sau revizuite pentru produsele fabricate prin contract gestionate de ES la nivel global. La fel și pentru site-urile interne de ambalare PGS. El/ea gestionează comunicarea operațională între echipa de aprovizionare externă, echipele de proiect, ALIM/piețe, producătorii contractuali, site-urile de ambalare PGS și centrele de artă externalizate (AWC) pentru toate aspectele legate de modificările lucrărilor de artă și dezvoltarea de noi lucrări de artă.


Principalele responsabilitati


Managementul modificării operei de artă :


  • Acționează ca un punct central de comunicare între echipele ES VSOT, echipele de proiect, ALIM/piețe, producătorii contractuali, site-urile de ambalare PGS și centrele de lucrări de artă externalizate și interne pentru toate sarcinile și problemele legate de modificările lucrărilor de artă și dezvoltarea de noi lucrări de artă.
  • Stabiliți priorități pentru dezvoltarea/execuția modificării lucrărilor de artă de către AWC, în conformitate cu segmentarea produsului și în strânsă cooperare cu echipele de planificare, proiect sau produs
  • Asistență în proiecte care se referă la modificările lucrărilor de artă inițiate de site-uri terțe
  • Urmăriți activ cu ALIM/piețe, producători contractuali, planificatori și alte persoane implicate în procesul de schimbare a lucrărilor de artă pentru a respecta termenul de implementare solicitat în cererea de lucrări de artă și pentru a preveni întârzierile care pot duce la epuizări de stoc sau întârzieri ale proiectelor
  • Gestionați instrumentul individual de urmărire a stării PAR cu toate modificările în curs de desfășurare a lucrărilor de artă disponibile pentru părțile interesate cheie, cum ar fi planificarea lanțului de aprovizionare, liderii de proiect, dar și colegilor.
  • Raportați (potențial) probleme semnificative echipelor de planificare ES și lucrați îndeaproape cu echipele de planificare ES și cu piața pentru a stabili un plan înainte.
  • Să fiți implicat activ în implementarea noilor lanțuri de aprovizionare care implică aprovizionare externă (dezvăluiri de site cu acord de aprovizionare final, transferuri de produse, lansări de produse, afaceri noi). Raportați echipa de proiect într-o manieră structurată și în timp util. Raportați potențialele probleme la începutul procesului și căutați soluții.


Sisteme și procese de artă :


  • Optimizarea și implementarea proceselor de solicitare, colectare și documentare a datelor și informațiilor pentru implementarea lucrărilor de artă noi sau revizuite;
  • Evaluați robustețea procesului la contractori după cum este necesar și identificați/implementați oportunități de îmbunătățire a proceselor de artă. Preia conducerea în acest exercițiu.
  • Lucrați în cadrul SOP-urilor globale Pfizer și PQS legate de lucrările de artă. Fiți expert și lucrați în cadrul tuturor operațiunilor de artă locale.
  • Monitorizați și revizuiți periodic termenele de aprobare pentru a identifica problemele cu aprobarea întârziată. Căutați acțiuni corective pentru a rezolva probleme ocazionale și sistematice cu aprobarea întârziată a operei de artă. Urmăriți acțiunile corective și evaluați eficacitatea.


Relația cu AWC și CMO :


  • Asigurați-vă că PAR-urile dețin toate informațiile esențiale necesare pentru dezvoltarea și finalizarea lucrărilor de artă, inclusiv fișiere: șabloane, text sau PDF-uri adnotate, cerințele site-ului de ambalare etc.
  • Primul punct de contact pentru întrebări din partea AWC. Luați legătura cu ALIM/piață sau cu site-ul de ambalare, după cum este necesar, pentru a rezolva orice nelămuriri.
  • Lucrați direct cu AWC și CMO pentru proiecte dificile din punct de vedere tehnic. Furnizați instrucțiuni clare și caz de testare acolo unde este necesar. Asigurați-vă că lucrările de artă sunt consecvente în cadrul proiectelor în ceea ce privește designul și aspectul.
  • Problemele potențial semnificative care au sau ar putea avea un impact asupra performanței aprovizionării sunt imediat notificate Managerului/Liderului de echipă și preluate de conducerea AWC pentru rezolvare promptă;


Cerințe de calificare


  • Nivel de studii: Licență în domeniul comercial sau tehnic (Economie, Comerț sau Management);
  • Experiență: Minim 3 ani de experiență în planificarea producției / lanțul de aprovizionare / logistică; Experiența ca designer grafic în utilizarea pachetelor Adobe este considerată un atu valoros;
  • Limbi: fluent în engleză. Cunoașterea altor limbi europene precum franceză, germană, italiană, spaniolă este considerată un bun valoros;
  • Profil: Ia inițiative, perseverează, știi să te descurci cu probleme noi, aspect diplomatic, profesional, respectarea termenelor limită, lucrează independent, lucrează pentru mai multe și gestionează diferite priorități, abilități excelente de gestionare a timpului, minte client.
  • Călătoria necesară: aproximativ 5 %


Alocarea locației de lucru: flexibilă


Scop - Descoperiri care schimbă viața pacienților ...


La Pfizer suntem o companie centrată pe pacient, ghidată de cele patru valori ale noastre: curaj, bucurie, echitate și excelență. Cultura noastră revoluționară se pretează devotamentului nostru de a transforma milioane de vieți.


Colegii Pfizer din diferite țări lucrează împreună pentru a îmbunătăți sănătatea oamenilor din întreaga lume. Lucrăm constant la dezvoltarea de terapii inovatoare și oportunități de creștere, fiind în continuă căutare de noi talente.


Mediu de lucru flexibil


Ne propunem să creăm o cultură la locul de muncă flexibilă, de încredere, care să încurajeze angajații să atingă armonia vieții profesionale, să atragă talente și să le permită tuturor să lucreze cel mai bine. Să începem conversația!


Șanse egale de angajare


Credem că o forță de muncă diversă și incluzivă este crucială pentru construirea unei afaceri de succes. În calitate de angajator, Pfizer se angajează să sărbătorească acest lucru, în toate formele sale, permițându-ne să fim la fel de diversi ca pacienții și comunitățile pe care le deservim. Împreună, continuăm să construim o cultură care încurajează, sprijină și împuternicește angajații noștri.


de fabricație


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Pfizer pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Pfizer pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Pfizer locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?