Misiune Misiunea
ta va fi dezvoltarea și menținerea unei aplicații dedicate proiectelor de reglementare de asigurare, folosind Informatica Power Center. Activități legate de Dezvoltarea Software (80% din timpul total)
- Oferiți ajustări la cererea proprietarului afacerii;
- Mentenanta aplicatiei ca raspuns la evolutiile tehnice in aplicatiile conexe
- Monitorizați și adaptați codul la cerere (specificații tehnice, performanță, securitate)
- Implementeaza solutii/planuri de imbunatatire - in conformitate cu standardele de dezvoltare si regulile arhitecturale ale grupului. Soluțiile inovatoare vor fi întotdeauna studiate și discutate pentru a identifica dacă aduc avantaje reale în ceea ce privește costul și simplificarea
- Implicarea în ciclul de viață al proiectului și dezvoltarea după cerințe:
- analiza (studii de impact tehnic, propuneri de solutii, estimare, planificare),
- implementare (specificații tehnice, codare și teste unitare),
- livrare în diferite medii (dezvoltare, integrare, UAT și producție)
- sprijină proprietarul afacerii în faza de testare (în UAT)
- Menține o relație bună cu alte echipe Activități GAP/RUN
- Suport pentru aplicații în mediul de producție,
- Controlul executării proceselor lot,
- Monitorizarea zilnică a aplicației,
- Rezolvarea incidentelor: acțiuni de restabilire a serviciilor și lecții învățate pentru incidente similare
Profil
- Ai peste 3 ani experienta in IT, de preferat in proiecte de asigurare, folosind Informatica Power Center;
- Aveți cunoștințe bune despre Oracle 10/11/12g
- Aveți o înțelegere medie a scripturilor shell Unix și a Business Objects BI4;
- Sunteți familiarizat cu instrumentele de planificare (Control-M, Crontab etc), altfel deschidere pentru a fi instruit;
- Aveți o bună înțelegere a ciclului de viață al proiectelor IT
- Sunteți capabil să înțelegeți și să comunicați cu ușurință pe subiecte tehnice în limba franceză (nivel C1)
- Puteți călători oricând este necesar la Paris
- Ai o diplomă de licență în informatică, cibernetică sau echivalent. De asemenea, prețuim:
- Atitudine responsabilă și ambiție în îndeplinirea misiunii tale;
- Abilitati inovatoare de rezolvare a problemelor, persoana autonoma;
- Jucător de echipă și adaptabil la un mediu multicultural;
Organizația
Inetum este o companie de servicii IT care oferă servicii și soluții digitale. Operând în peste 26 de țări, Grupul are aproape 27.000 de angajați și în 2020 a generat venituri de 1.965 miliarde EUR.
În România, Inetum este un jucător important în business-ul IT, cu peste 14 ani de activitate. Este o companie stabilă, în continuă evoluție și profitabilă, cu peste 500 de angajați. Oferim servicii de consultanță IT sau gestionăm proiecte direct, de oriunde în România, pe infrastructură cloud, business intelligence, dezvoltare software și automatizare.
LISTA SERVICIILOR :
Accelerator de inovație / performanță
Inetum România oferă clienților soluții industriale inovatoare și durabile pentru a face din Sistemele lor informaționale o adevărată referință de performanță.
Consultanță / Panou mare de competențe
Inetum intervine în multe proiecte din punct de vedere al afacerii/organizaționale (PM, Managementul schimbării, Analiză, UAT) până la sfera tehnică (arhitectură, dezvoltare, testare, aplicații și servicii de infrastructură, securitate.
Soluții integratoare / O orientare către afaceri). propunere de valoare
Inetum integrează soluții de întreprindere, care sunt vectori de creștere și performanță pentru clienții noștri
Centru de servicii / panou mare de livrabile
Inetum construiește un centru de servicii pentru industrializarea serviciilor precum: suport pentru aplicații, întreținere aplicații, inovare, RPA, SaaS, PaaS, Cyber Security 247, Analytics.