EUC Analyst/Support - With German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre noi

Infosys este lider global în consultanță și servicii digitale de ultimă generație. Permitem clienților din peste 50 de țări să navigheze în transformarea lor digitală. Cu peste patru decenii de experiență în gestionarea sistemelor și a funcționării întreprinderilor globale, ne ghidăm cu experiență clienții prin călătoria lor digitală. O facem permițând întreprinderii un nucleu bazat pe inteligență artificială care ajută la prioritizarea execuției schimbării. De asemenea, dăm putere afacerii cu digital agil la scară pentru a oferi niveluri fără precedent de performanță și încântare clienților. Agenda noastră de învățare permanentă conduce îmbunătățirea continuă a acestora prin construirea și transferul de abilități digitale, expertiză și idei din ecosistemul nostru de inovare.

(Necesar – Trebuie să aibă)

  • 5 ani de experiență în sprijinirea sistemelor Microsoft (Windows 7, 8.1,10) în funcția de infrastructură IT
  • Trebuie să aibă cunoștințe de arhitectură hardware PC
  • Trebuie să aibă cunoștințe despre aplicațiile desktop tipice (de exemplu, MS Office, scanare de viruși, Ghost etc.)
  • Trebuie să aibă cunoștințe despre SCCM și operațiuni (instalarea aplicațiilor, gestionarea patch-urilor) Experiență anterioară în suport pentru desktop la distanță
  • O înțelegere solidă a TCP/IP, DNS, DHCP și a altor elemente fundamentale ale rețelei
  • Ar trebui să înțeleagă bine Microsoft Active Directory, DHCP și DNS
  • Ar trebui să înțeleagă bine gestionarea profilului de utilizator
  • Conștientizarea celor mai noi tehnologii și tendințe
  • Cunoașterea metodologiilor agile
  • Trebuie să aibă capacitatea de a identifica și de a insufla cele mai bune practici din industrie.

Rolul este de așteptat să îndeplinească următoarele funcții/activități ca parte a acestui loc de muncă.

  • Oferă judecată și analiză expertă pentru proiectarea, dezvoltarea și implementarea sistemelor desktop.
  • Analizează cerințele pentru a se asigura că sistemul îndeplinește nevoile de performanță.
  • Se asigură că toate sistemele funcționează la niveluri optime și oferă suport echipei de dezvoltare a aplicațiilor în ceea ce privește noile tehnologii și cerințele de sistem.
  • Întreține, repară și depanează pachetele hardware și software pentru desktop.
  • Ajută cu imagini desktop/laptop, inclusiv actualizări, corecții și îmbunătățiri de performanță/proces.
  • Are capacitatea de a crea scripturi, de a testa și de a implementa soluții desktop automate.
  • Furnizați suport de nivel 2/3 pentru desktop/laptop
  • Responsabil pentru redactarea documentației pentru a descrie mediile, tehnologiile și îmbunătățirile existente și noi.
  • Ajută la testarea și selectarea hardware-ului de calcul non-server pentru a fi utilizat în cadrul întreprinderii.
  • Asiste la proiectarea și întreținerea de noi imagini pentru desktop-uri.
  • Lucrează cu furnizori externi la cerere pentru rezolvarea incidentelor și pentru a rămâne la curent cu tehnologia potrivită pentru mediul client (de exemplu, software, imagini desktop și hardware).
  • Ajută la scrierea, testarea și instalarea pachetelor pentru upgrade/patch-uri de software.
  • Servește ca suport desktop de nivel superior.
  • Lucrați cu echipe offshore.
Sunt necesare abilități lingvistice

Engleză, Germană, Multilingv pentru România

Infosys este un angajator cu șanse egale și toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare fără a ține cont de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, origine națională, statut de veteran protejat, soțul veteranului protejat sau dizabilitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Infosys pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Infosys pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Infosys locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?