EUC Analyst with Croatian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru este lider global în consultanță și servicii digitale de ultimă generație.

Permitem clienților din 46 de țări să navigheze în transformarea lor digitală.

Cautam analist cu limba croata

Cerințe:

  • Oferă judecată și analiză expertă pentru proiectarea, dezvoltarea și implementarea sistemelor desktop.
  • Analizează cerințele pentru a se asigura că sistemul îndeplinește nevoile de performanță.
  • Se asigură că toate sistemele funcționează la niveluri optime și oferă suport echipei de dezvoltare a aplicațiilor în ceea ce privește noile tehnologii și cerințele de sistem.
  • Întreține, repară și depanează pachetele hardware și software pentru desktop.
  • Ajută cu imagini desktop/laptop, inclusiv actualizări, corecții și îmbunătățiri de performanță/proces.
  • Are capacitatea de a crea scripturi, de a testa și de a implementa soluții desktop automate.
  • Furnizați suport de nivel 2/3 pentru desktop/laptop
  • Responsabil pentru redactarea documentației pentru a descrie mediile, tehnologiile și îmbunătățirile existente și noi.
  • Ajută la testarea și selectarea hardware-ului de calcul non-server pentru a fi utilizat în cadrul întreprinderii.
  • Asiste la proiectarea și întreținerea de noi imagini pentru desktop-uri.
  • Lucrează cu furnizori externi la cerere pentru rezolvarea incidentelor și pentru a rămâne la curent cu tehnologia potrivită pentru mediul client (de exemplu, software, imagini desktop și hardware).
  • Ajută la scrierea, testarea și instalarea pachetelor pentru upgrade/patch-uri de software.
  • Servește ca suport desktop de nivel superior.
  • Lucrați cu echipe offshore.

Abilități tehnice (necesare – trebuie să aibă):

  • 5 ani de experiență în sprijinirea sistemelor Microsoft (Windows 7, 8.1,10) în funcția de infrastructură IT
  • Trebuie să aibă cunoștințe de arhitectură hardware PC
  • Trebuie să aibă cunoștințe despre aplicațiile desktop tipice (de exemplu, MS Office, scanare de viruși, Ghost etc.)
  • Trebuie să aibă cunoștințe despre SCCM și operațiuni (instalarea aplicațiilor, managementul patch-urilor)
  • Experiență anterioară în suport pentru desktop la distanță
  • O înțelegere solidă a TCP/IP, DNS, DHCP și a altor elemente fundamentale ale rețelei
  • Ar trebui să înțeleagă bine Microsoft Active Directory, DHCP și DNS
  • Ar trebui să înțeleagă bine gestionarea profilului de utilizator

Abilități tehnice (plăcut de a avea):

  • Conștientizarea celor mai noi tehnologii și tendințe
  • Cunoașterea metodologiilor agile
  • Trebuie să aibă capacitatea de a identifica și de a insufla cele mai bune practici din industrie.

Abilități soft

  • Abilități dovedite de service clienți
  • Excelentă comunicare scrisă și orală
  • Creați un impact profund asupra clienților
  • Excelență în execuție

Abilități lingvistice necesare:

  • Croată/Germană/Multilingv pentru România

Unele dintre beneficiile pe care le avem pentru tine sunt:

  • Salariu competitiv
  • Bonus de performanță: - plătit trimestrial ( JL3 – Fără Bonus, JL4- 11%, JL5-15%, JL6- 20% - pe an)
  • Tichete de masă – 20 RON/zi
  • Asigurare Medicala Privata – Full- @ AllianzTiriac
  • Telefonul companiei
  • Cursuri de germană
  • 22 Sarbatori/an + Sarbatori Nationale

De ce Infosys:

Infosys este lider global în consultanță și servicii digitale de ultimă generație. Permitem clienților din peste 50 de țări să navigheze în transformarea lor digitală.

Cu peste patru decenii de experiență în gestionarea sistemelor și a funcționării întreprinderilor globale, ne ghidăm cu experiență clienții prin călătoria lor digitală. O facem permițând întreprinderii un nucleu bazat pe inteligență artificială care ajută la prioritizarea execuției schimbării. De asemenea, dăm putere afacerii cu digital agil la scară pentru a oferi niveluri fără precedent de performanță și încântare clienților. Agenda noastră de învățare permanentă conduce îmbunătățirea continuă a acestora prin construirea și transferul de abilități digitale, expertiză și idei din ecosistemul nostru de inovare.

Jobul presupune să stai pe scaun și să lucrezi la computer pentru perioade lungi de timp. Ar trebui să poată comunica prin telefon, e-mail sau față în față. Deplasarea poate fi necesară conform cerințelor postului.

Toate aspectele angajării la Infosys se bazează pe merit, competență și performanță. Ne angajăm să îmbrățișăm diversitatea și să creăm un mediu incluziv pentru toți angajații. Infosys este mândru să fie un angajator cu șanse egale

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Infosys pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Infosys pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Infosys locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?