Abilități și experiență - Necesar
- Vorbirea germană este obligatorie
- Expertiza Microsoft Exchange 2016
- Expertiza Exchange Online
- Cunoștințe Enterprise Vault
- Cunoștințe de bază în rețea (soluții de echilibrare a încărcăturii) pentru On-Premise
- Soluții de bază de securitate și anti-spam pentru On-premise
- Suport L2 și L3
- Gestionarea incidentelor
- Asistați și dețineți în pregătirea documentației și cunoștințelor de asistență pentru utilizatorii finali
- Comunicați problemele critice ale serviciului prin mai multe canale pentru a notifica toate nivelurile de asistență la nivel global
- Asigurați-vă SLA-urile și asigurați-vă că cerințele de disponibilitate sunt îndeplinite sau depășite
- Sprijiniți inițiativele de calitate pentru îmbunătățirea și optimizarea continuă a serviciilor
- Furnizarea de cunoștințe POC clienților
- Responsabil de conducerea echipei și coordonarea cu membrii echipei.
- Jobul presupune să stai pe scaun și să lucrezi la computer pentru perioade lungi de timp. Ar trebui să poată comunica prin telefon, e-mail sau față în față. Deplasarea poate fi necesară conform cerințelor postului.
Infosys este lider global în consultanță și servicii digitale de ultimă generație. Permitem clienților din 46 de țări să navigheze în transformarea lor digitală. Cu peste trei decenii de experiență în gestionarea sistemelor și a funcționării întreprinderilor globale, ne ghidăm cu experiență clienții prin multele următoare ale călătoriei lor digitale. O facem permițând întreprinderii un nucleu bazat pe inteligență artificială care ajută la prioritizarea execuției schimbării. De asemenea, dăm putere afacerii cu digital agil la scară pentru a oferi niveluri fără precedent de performanță și încântare clienților. Agenda noastră de învățare permanentă conduce la îmbunătățirea continuă a acestora prin construirea și transferul de abilități digitale, expertiză și idei din ecosistemul nostru de inovare.
Vizitați www.infosys.com pentru a vedea cum Infosys vă poate ajuta întreprinderea să navigheze în viitorul dvs.
Toate aspectele angajării la Infosys se bazează pe merit, competență și performanță. Ne angajăm să îmbrățișăm diversitatea și să creăm un mediu incluziv pentru toți angajații. Infosys este mândru să fie un angajator cu șanse egale