Cine suntem?
Holisun este un jucător de top în domeniul IT din România. Ne concentrăm pe cercetarea și implementarea soluțiilor și a tehnologiilor inovative pentru clienții noștri din întreaga lume.
Cu un mediu de lucru relaxat și o echipă dinamică, scopul nostru este să aducem tehnologia la îndemâna tuturor.
Pentru a reuși mai bine în acest demers, avem o misiune pentru tine.
Misiunea ta?
Echipa profesională de vânzări HOLISUN caută un Asistent Executiv de Vanzari în Baia Mare.
In calitate de Asistent Executiv de Vanzari vei oferi in primul rând sprijin administrativ si de vanzari echipei de vânzări.
Asistentul executiv de vânzări va lucra în cooperare cu personalul de vânzări in vederea deservirii clientilor, coordonarea campaniilor de marketing, cat si oferirea de asistență administrativă, după caz.
Ce ai de facut?
Sprijin administrativ si de vanzari: Programează întâlniri și tele / videoconferințe pentru echipa de vânzări.
Trimite și răspunde la e-mailuri.
Lucrezi cu alții din departament pentru a ajuta la gestionarea fluxului de lucru și pentru a îndeplini obiectivele departamentului de vânzări.
Telefon și vizitatori: răspundeți la apeluri telefonice de la clienți si/sau re-direcționați apelanții, atunci când este cazul.
Social Media Management: Gestionați canalele de comunicare online: Facebook, Linkedin> 3 postări pe săptămână și un buletin informativ lunar.
Coordonati impreuna cu agentia de marketing campaniile de online marketing.
Cunoștințe, abilități si competente
Această poziție va fi evaluată pe baza demonstrării următoarelor cunoștințe, abilități și competente în îndeplinirea sarcinilor atribuite mai sus:
-
Noul nostru coleg trebuie sa fie in primul rand orientat catre clienti, serios si sa aiba abilități puternice de comunicare scrisă, orală și vizuală.
-
Trebuie să te descurci in Excel, Word și PowerPoint și sa fi pasionat de IT.
-
Capacitatea de a proiecta o conduită profesională.
-
Abilitat în managementul timpului.
-
Capacitatea de a contribui activ ca membru al echipei personalului de vânzări.
Calificari
Facultatea este o necesitate, un master într-un domeniu compatibil se considera un plus.
Cel puțin 3 ani de experiență în vânzări și / sau marketing.
Permisul de conducere B.
Beneficii
Da, pare cam mult la prima vedere, dar avem o echipă extraordinară care te va ajuta să te integrezi şi să faci faţă cu succes cerinţelor. De asemenea, poţi să arunci o privire asupra beneficiilor pe care le oferim membrilor echipei noastre:
-
Sprijinim și încurajăm creșterea personală, inovația și ideile bune;
-
Salariu motivant + bonusuri in funcție de performanta;
-
Program de lucru flexibil.
Echilibrul dintre muncă / viața personală precum si dezvoltarea profesională a membrilor echipei noastre este foarte important pentru noi, asa ca iti prezentam urmator program de lucru:
Luni-Joi > Program de birou 09:00-16:00
Program de citit si dezvoltare personala: 1 ora in fiecare zi.
Vineri> Program de lucru de acasa.
Dacă vrei sa te dezvolti profesional, îți place să lucrezi cu oamenii și iubești tehnologia, acesta este locul în care ai visat întotdeauna;
Detalii pentru aplicare
Termen limita: Deschis până la completarea pozitiei.
Pentru a aplica: Trimiteți o scrisoare de intentie și includeți în CV-ul dvs. doua referințe profesionale și / sau educaționale.
E-mail la:
Vă rugăm să nu ne contactati telefonic.