Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati esentiale/principale :
- Comunică cu părțile interesate relevante și coordonează logistica cu întâlniri la nivel înalt atât la nivel intern, cât și extern. Coordonează întâlnirile și activitățile strategice cu managementul local
- Conduceți agende strategice ale întâlnirilor, gestionați acțiunile ulterioare
- Creează, gestionează și controlează documente, șabloane, minute de întâlnire, rapoarte, planuri
- Efectuați cercetări relevante pentru întâlniri interne de conducere și conferințe externe care acoperă diverse subiecte. Cercetare asupra tendințelor cheie, inclusiv concentrarea asupra concurenței pentru a identifica ofertele, mișcările pieței.
- Sprijină Managerul în angajamentele sale interne, legate de angajamentele interne și externe.
- Ajută la coordonarea agendei întâlnirilor echipei de conducere. Pregătește un raport al întâlnirilor și desemnează și urmărește acțiunea atribuită.
- Menține și analizează diverse rapoarte utilizate de management pentru uz operațional și pentru procesul de planificare/buget
- Asistență la proiecte speciale cu supraveghere minimă și, de obicei, cu timpi scurti de executie.
Calificări minime
- Absolvent universitar
- PMO/Asistent executiv
- Abilități excelente interpersonale și de construire a relațiilor. Capacitate dovedită de a obține rezultate în mai multe grupuri și discipline
- Abilități excelente de analiză și capacitatea de a converti datele în perspective semnificative și acțiuni recomandate
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală cu capacitatea de a dezvolta prezentări și documente albe și de a influența și de a lucra cu parteneri, lideri și colegi
- Experiență de lucru cu un grad ridicat de ambiguitate și claritate în domenii cheie
- Experiență de parteneriat eficient cu echipe globale, dispersate geografic sau ad-hoc
- Experienta in afaceri, management de proiect.
- Experiență în dezvoltarea, scrierea și prezentarea la întâlniri la nivel executiv
- Dorința de a lucra la un orar flexibil de birou: dimineața, după-amiaza sau seara, în funcție de exigențele afacerii