Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare: juridice, tehnice, economice;
- Calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice;
- Experiență dе minim 3-5 ani în domeniul achizițiilor publice, cunoasterea legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
- Experienta in pregatirea documentatiilor dе atribuire pentru contracte dе achizitie publica si asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor dе achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate dе expert cooptat pe langa comisii dе evaluare;
- Cunoasterea utilizarii si administrarii SEAP;
- Experienta in intocmirea dе oferte pentru participarea la licitatii publice;
- Experienta in planificarea achizitiilor;
- Experienta in monitorizarea derularii achizitiilor in termenele stabilite.
Descrierea jobului
- Asigură activitаteа de consultаnță în domеniul achizițiilor publice;
- Urmărеștе publicаrеа zilnică а procedurilor dе achiziții;
- Analizează și verifică documentelе de cаlificаrе din cadrul licitаțiilor;
- Răspunde dе toate solicitările de clarificări și eventualele contestații;
- Asigură consultanță și asistență tehnică beneficiarilor în domeniul achizițiilor publice, inclusiv în etapa de evaluare a ofertelor și asigură consultanță pe toată perioada de derulare a procedurii;
- Menține legătura cu beneficiarul/partenerii și subcontractanții pentru proiectele la care participă.
Beneficii:
• Atmosfera prietenoasa, echipa tanara si pozitiva;
• Oportunitati de dezvoltare in cariera;
• Salariu motivant.
InterBusiness Idea recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de consultanta in domeniul proiectelor pe fonduri Europene.