Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini:
- Identifica si urmareste procedurile de achizitii publice publicate pe SICAP;
- Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire;
- Poarta corespondenta cu autoritatile contractante pe parcursul desfasurarii procedurilor de achizitie publica;
- Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini;
- Raspunde de corectitudinea informatiilor pe care le furnizeaza;
- Raspunde de acuratetea si corectitudinea informatiilor pe care le transmite in vederea participarii la licitatii;
- Raspunde de modul in care reprezinta firma in relatiile pe care le are cu Autoritatile contractante si cu alte firme cu care colaboreaza. - asigura confidentialitatea in ceea ce priveste solutiile si valorile unor documentatii prevazute in acte normative;
-Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
CERINTE:
- studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii).
- Curs Expert Achizitii publice.
- Cunostinte tehnice, economice, juridice.
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat.
- Operare PC: Word, Excel, programe specifice.
- Cunostinte de legislatie.
- Abilitati de comunicare.
- Capacitate de organizare.
- Discernamant si capacitate de a rezolva problemele.
- Capacitate de decizie si asumarea de responsabilitati.
- Capacitate de analiza si sinteza.
- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
- Atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza echipa din subordine.
- Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara - cerinta OBLIGATORIE.