Expert Achizitii Publice

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal


- minim 4 ani de experienta in achizitii publice
- cunoasterea legislatiei cu privire la achizitii publice
- studii superioare in domeniul juridic (consitutie avantaj studii superioare finalizate in mediu public)
- abilitati exceptionale de comunicare scrisa si verbala in limba romana
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
- prioritizarea activitatilor, abilitati de negociere si comunicare;
- capacitate de analiza si sinteza a unui volum mare de informatii intr-un timp scurt,
- gandire critica si creativa,
- abordare proactiva a problemelor.
- meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa;
- atitudine pozitiva, orientata spre obiective;

Atenție:
Postul este aferent unui program full-time și exclusiv (nu se referă la o colaborare part-time sau per proiect).
Numai candidații selectați în urma evaluării CV-urilor vor fi contactați pentru interviu.

Descrierea jobului


- identificara anunturile publicate pe website-ul official privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei, si pe site-urile beneficiarilor.
- efectueaza analiza preliminara si propunerea de participare;
- descarca sau solicita documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;
- analizeaza si clarifica daca este cazul conditiile de participare la o procedura;
- gestioneaza relatiile cu furnizorii externi;
- actualizeaza baza de date de licitatii;
- urmareste continuu modificarile in legislatia achizitiilor publice;
- intocmeste documentatia (eligibiltate, tehnic si financiar) solicitata prin Fisa de date si Caietul de sarcini;
- se ocupa de identificarea nevoilor in cadrul documentatiilor de atribuire si pregateste documentele necesare pregatirii implementarii tuturor cerintelor;
- verifica statusul licitatiilor/achizitiilor directe aflate in derulare;
- urmareste si raspunde la clarificarile si solicitarile de clarificari primite de la Beneficiar;
- incarca/depune oferta in SICAP sau o transmite conform solicitarii Beneficiarului;
- formuleaza contestatii la CNSC
- organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii sale;
- verifica formularele de contract si amendarea acestora;

Beneficii:

Pachet salarial motivant;
Telefon, Laptop de serviciu;
Masina pentru deplasari in afara orasului;
Posibilitate de dezvoltare profesionala;
Oferta de beneficii se discuta in cadrul interviului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Tehno Art Solution SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Tehno Art Solution SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Tehno Art Solution SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?