Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam un Expert Achizitii pentru unul dintre partenerii nostri, specializat in managementul de proiect și asistența tehnică pentru proiecte cu finantare europeana nerambursabila .
Responsabilitati:
- asigură activitatea de consultanță în domeniul achizițiilor publice;
- urmărește publicarea zilnică a procedurilor de achiziții
- analizează și verifică documentele de calificare din cadrul licitațiilor
- respectă termenele impuse în documentațiile de licitație;
- răspunde de toate solicitările de clarificări și eventualele contestații din etapa de pregătire și evaluare a ofertelor într-o strânsă legătură cu echipa de juriști.
- analizează din punct de vedere tehnic documentațiile de atribuire, identifică și propune CV-uri de experți;
- participă la realizarea ofertelor tehnice, oferă informații de natură tehnică și colaborează cu expertul financiar pentru elaborarea ofertei financiare;
- întocmește documentațiile de atribuire în conformitate cu cele mai bune practici în domeniu și cu legislația în vigoare;
- asigură consultanță și asistență tehnică beneficiarilor în domeniul achizițiilor publice, inclusiv în etapa de evaluare a ofertelor și asigură consultanță pe toată perioada de derulare a procedurii;
- menține legătura cu beneficiarul/partenerii și subcontractanții pentru proiectele la care participă;
Cerinte :
- absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență
- calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice
- experiență de minim 3-5 ani în domeniul achizițiilor publice
- cunoștințe în utilizarea SICAP
- experiență în elaborarea documentațiilor de atribuire
- abilități de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- abilități organizatorice, interrelaționare și negocierea situațiilor problematice