Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Absolvent(ă) studii superioare (juridice, economice, administrative, tehnice) cu diploma de licență
Calificare/specializare în domeniul achizițiilor publice
Experiență de minim 3-5 ani în domeniul achizițiilor publice
Experiență în elaborarea documentațiilor de atribuire
Descrierea jobului
Asigură activitatea de consultanță în domeniul achizițiilor publice
Urmărește publicarea zilnică a procedurilor de achiziții
Analizează și verifică documentele de calificare din cadrul licitațiilor
Răspunde de toate solicitările de clarificări și eventualele contestații din etapa de pregătire și evaluare a ofertelor într-o strânsă legătură cu echipa de juriști.
Analizează din punct de vedere tehnic documentațiile de atribuire, identifică și propune CV-uri de experți
Participă la realizarea ofertelor tehnice, oferă informații de natură tehnică și colaborează cu expertul financiar pentru elaborarea ofertei financiare
Asigură consultanță și asistență tehnică beneficiarilor în domeniul achizițiilor publice, inclusiv în etapa de evaluare a ofertelor și asigură consultanță pe toată perioada de derulare a procedurii
Menține legătura cu beneficiarul/partenerii și subcontractanții pentru proiectele la care participă
Descrierea companiei
Cautam un Expert Achizitii pentru unul dintre partenerii nostri, specializat in managementul de proiect și asistența tehnică pentru proiecte cu finantare europeana nerambursabila .