Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Clientul nostru este o companie recunoscută în domeniul consultanţei de mediu şi management-ului proiectelor cu finanţare nerambursabilă.
Responsabilităţi:
• Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale privitoare la contractele de achiziţii publice specifice firmei
• Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante
• Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedura de achiziţie
• Întocmeşte documentaţia cerută prin caietul de sarcini, fişa de date, completează formularele aferente licitaţiei, participă la elaborarea ofertei
• Verifică documentele de clarificare
• Depune la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie
• Acordă consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru clienţii firmei: elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică
• Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate
Cerinţe:
• Studii superioare în domeniul economic, juridic, administrativ sau tehnic
• Minim 2 ani experienţă în domeniul achiziţiilor publice (planificarea achiziţiilor, elaborarea documentaţiilor de atribuire, cunoaşterea legislaţiei naţionale)
• Abilităţi de utilizare MS Office şi SICAP/SEAP
• Cunoştinţe de limba engleză constituie un avantaj
• Capacitatea de a lucra ușor în echipă
• O persoană dinamică şi implicată
* Toate aplicaţiile vor fi introduse în baza noastră de date. Doar candidaţii eligibili vor fi contactaţi. Mulţumim pentru interes!