EXPERT ACHZITII PUBLICE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Cunoaste legislatiia aplicabila in domeniul achizitiilor publice.

Detine experienta in analiza documentatiilor aferente procedurilor de achizitie lucrari de constructii, respectiv Fisa de Date, Caiet de Sarcini, Formulare specifice.

Are competente in realizarea dosarelor de calificare in concordanta cu cerintele documentatiei de atribuire.

Are competente in participarea la realizarea Propunerilor Tehnice, respectiv detine cunostiinte despre tehnologii executie, elaborare plan de calitate etc.

Gandire analitica astfel incat sa inteleaga domeniile cat si serviciile ofertate.


Cerinte

Minim 5 ani experienta pe un post similar;

Bun cunoscator al sistemului electronic de achizitii publice – SICAP;
Studii superioare tehnice sau economice finalizate;
Vizionar si creativ: abilitatea de a identifica clienti si proiecte in domenii de nisa;
Gandire pozitiva si atitudine optimista;

Abilitati bune de negociere si comunicare, cu putere mare de convingere;
Punctual, serios si respectuos;
Ingrijit si ordonat, atat ca si tinuta vestimentara cat si din punct de vedere comportamental;
Abilitati bune de a lucra cu computerul;
Cunoasterea obligatorie a pachetului MsOffice – Word, Excel, PowerPoint;
Dispus la deplasari in tara;
Permis de conducere categoria B (obligatoriu);

 

Descrierea jobului

- Urmareste anunturile de participare publicate pe site-urile de specialitate precum SICAP; 
- Selecteaza procedurile de interes;

- Propune participarea pentru acele proceduri la care societatea este eligibila;

Analizeaza detaliat documentatiile specifice (fisa de date, caiete de sarcini, formulare, contract etc) si stabileste un plan de realizare al ofertelor tehice si financiare, atat ca timp de realizare a documentatiilor cat si ca structura de proiect, in mod clar si obiectiv;
- Coordoneaza procesul de pregatire a documentelor pentru participarea la proceduri;
- Colaboreaza cu personalul companiei pentru analizarea caietelor de sarcini si intocmirea ofertelor tehnice si a documentatiei de calificare;

- Intocmeste documentatia de calificare si  propunerea tehnica;

- Mentine legatura cu societatile de asigurari in vederea obtinerii politelor pentru garantiile de participare la licitatii;

- Identifica si stabileste partenerii finali cu care se va participa la licitatii, inclusiv forma comerciala de colaborare – asociat, subcontractant, tert sustinator etc;

- Pe domeniile de interes ale firmei, identifica si recruteaza expertii independenti cu care se va participa la licitatii;

- Negociaza si stabileste cu acestia preturilor pentru ofertele tehnico-financiare dar si a termenilor contractuali;
- Depune si prezinta ofertele in cadrul procedurilor;
- Raspunde la solicitarile de clarificari din partea autoritatilor contractante;
- Mentine legatura cu autoritatile contractante pe tot parcursul derularii procedurilor;
- Coordoneaza semnarea contractelor cu autoritatile contractante;
- Monitorizeaza pe tot parcursul derularii contractului respectarea prevederilor contractuale de catre companie;
- Mentine legatura cu autoritatile contractante cu scopul de a imbunatati relatiile de colaborare dintre cele doua parti;
- Intocmeste o baza de date cu toate procedurile la care a participat compania;
- Intocmeste rapoarte specifice cu privire la statusul licitatiilor la care compania a participat si licitatii viitoare (acolo unde este cazul);

 

Ce vei oferta:
+Servicii de Proiectare si Executie lucrari;
+ Executie lucrari;


Beneficii
Financiare:
- salariu;
- comisioane din vanzari, urmare a procedurilor castigate si contractate;
Altele:
Masina de serviciu pentru deplasari, laptop, participarea la cursuri si seminarii de specialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GREEN BUSINESS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GREEN BUSINESS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GREEN BUSINESS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?