Expert administrare proiecte

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Expert administrare proiecte

Directia de Administrare a Portofoliului de Proiecte

Rolul postului
Raspunde de gestionarea adecvata a portofoliului de proiecte in concordanta cu
obiectivele strategice ale Bancii.

Responsabilitati

Participa la elaborarea/modificarea reglementarilor interne ale Bancii, pe aria
specifica de activitate;
Participa la definirea criteriilor de prioritizare a proiectelor si propune ajustarea
acestora, daca este cazul;
Asigura revizuirea periodica a portofoliului de proiecte din perspectiva stadiului de
implementare al proiectelor, resurselor alocate, criteriilor de prioritizare;
Analizeaza initiativele provenite de la unitatile Bancii;
Monitorizeaza evolutia proiectelor (de la initiere pana la finalizare) si intocmeste
prezentarile pentru Comitetul de Proiecte cu privire la status-ul acestora;
Mentine legatura cu echipele de proiect si asigura suport in aplicarea metodologiei
de proiect;
Urmareste alocarea si optimizarea resurselor proiectelor la nivel de portofoliu,
inclusiv implicare in activitati de analiza si estimare a costurilor, elaborare a
bugetelor, planificare si alocare/realocare a resurselor financiare si umane conform
necesitatilor, precum si monitorizarea respectarii planurilor si bugetelor aprobate.
Identifica potentialele conflicte/dependente intre initiativele si proiectele in derulare si
propune modalitati de gestionare;
Colaboreaza cu directiile de specialitate in vederea analizarii factorilor ce ar genera
riscuri aferente implementarii proiectelor din portofoliu;
Asigura instruirea de specialitate a salariatilor implicati in initierea, implementarea si
evaluarea proiectelor;
Intocmeste materiale si analize din domeniul propriu de activitate


Cerinte:

Studii superioare finalizate economice / tehnice (studiile postuniversitare constituie
un avantaj);
Certificare in domeniul managementului de proiect emisa de PMI/AXELOS;
Experienta profesionala de minim 3 ani in administrarea de proiecte din care cel putin
un an in banci;
Abilitati dezvoltate de comunicare, creativitate, relationare, prezentare si negociere;
capacitate de a lucra in echipa;
Capacitate dezvoltata de planificare, organizare, evaluare si control; organizare a
timpului;
Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
Cunostinte avansate de operare PC; cunostinte avansate in utilizarea Microsoft
Project; abilitati de prelucrare date si elaborare rapoarte.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?