Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 ATRIBUTII ŞI SARCINI ALE POSTULUI:

-  Elaborarea de propuneri referitoare la eliminarea unor cheltuieli, precum si la cresterea eficientei la nivel de centre de gestiune si firma

-   Urmarirea si analizarea rentabilitatii firmei sau a centrelor de gestiune

-   Analiza utilizarii unor parghii economice si elaborarea de propuneri pentru imbunatatirea folosirii parghiilor economice in management.

  • Asigura elaborarea in termen util a situatiilor solicitate de Directorul General
  • Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General
  • Participa la fundamentarea strategiei si politicii financiare
  • Furnizeaza informatii necesare unor situatii specifice tabloului de bord al conducerii firmei.
  • Colaboreaza cu specialistii Biroului Buget pentru defalcarea indicatorilor financiari prin intermediul bugetelor.
  • Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati.
  • Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune si raspunde de realismul si oportunitatea unor astfel de propuneri.
  • Asigura desfasurarea corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii, urmarirea debitorilor si a creditorilor.
  • Asigura inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor.
  • La masuri pentru elaborarea in termen util si respectarea elementelor metodologice prestabilite cu privire la situatiile ce i-au fost cerute, solicita informatii diverselor birouri si raspunde de corectitudinea informatiilor inserate.
  • La masuri pentru respectarea prevederilor in ceea ce priveste actiunea unor parghii economice.
  • Face propuneri de imbunatatire a folosirii parghiilor economice in management.
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
  • Implementarea gestiunii și contabilității în ERP – ul societății

 

DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea

  • Raspunde de corectitudinea informatiilor puse la dispozitia celor care elaboreaza strategia si politica financiara;
  • Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei;
  • Asigura dezvoltarea permanenta a competentelor de comunicare personale.


b) Fata de echipamentul din dotare

  • Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, utilizarea internetului etc.);
  • Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.


c) In raport cu obiectivele postului

  • Raspunde de respectarea legislatiei in domeniu pentru toate imbunatatirile aduse metodologiei de lucru;
  • Raspunde de respectarea metodologiei de analiza economica si de acuratetea concluziilor.
    Ia masuri pentru evidentierea corecta a actionarilor, actiunilor si determinarea dividendelor;
  • Raspunde de derularea corespunzatoare a raporturilor financiare cu bugetul statului, bugetele locale, furnizori etc.;
  • Are obligatia de a sesiza orice abatere de la nivelul previzionat al unor indicatori de eficienta;
  • Raspunde de maniera de derulare a operatiunilor de decontare si de urmarirea operativa a debitorilor si creditorilor;
  • Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.

 

d) Privind securitatea si sanatatea muncii

  • Respecta normele privind Securitatea si Sanatatea in Munca si PSI.


e) Privind regulamentele / procedurile de lucru

  • Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);
  • Ia masuri pentru respectarea legislatiei in domeniu si propune modalitati de imbunatatire a activitatii financiare;
  • Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare;
  • Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil. 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Debitare Indoire Sudura SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Debitare Indoire Sudura SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Debitare Indoire Sudura SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?